Suretær Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Ser vi er like gamle og har samboere som er like gamle, har vært sammen like lenge og er i samme status men at vi prøver på første. Stemmer ikke det? Jeg er 32, sambo 30, har vært sammen i 1,5 år og har ingen barn enda. Synes jeg husker at vi er i samme pp og- vi er i 5 pp. Skal vi følges i prøvingen? Jeg har IKM 12 des. Hva med deg? Klemz
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Heisann Tutta! Jepp, jeg er her... må liksom bimme litt hver kveld. ;o)) man blir jo lett hekta. hehe... Så artig at vi har så mye til felles da! jeg har kommet til 6 pp jeg nå da, men alikevel er vi rimelig likt ja. Jeg har IKM 15.des, så den uka blir det spennende!! kommer du til å vente med å teste til selve IKM-dagen eller? jeg har planer om å være flink og vente til selv dagen, men da føler jeg at jeg må teste siden det både er julefest på jobben og familiejulebord den helgen. Føler du at du har noen symptomer ennå da? jeg prøver ikke å tolke noen, siden jeg går på pergokur. Det er hormoner som gir masse bivirkinger i form av hetetokter, svimmelhet og ubehag. Så da blir det litt vanskelig å vite hva som skyldes pergoen eller evt en spire. Hvor i landet holder du til a? jeg bor i Oslo. Ha en fortsatt herlig søndagskveld!
Suretær Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 Hei, måtte legge fra meg pcén igår - sambo satt foten ned og ville ha litt kos på sofaen. Vet ikke om jeg klarer å holde meg til IKM dagen, tror egentlig ikke det. Skal på julebord på lørdag, så jeg kommer nok til å teste på morgenen der.. Hvis du klarer å vente med å teste til IKM dagen blir jeg mektig imponert, skulle ønske jeg hadde den samme viljestyrken. Når det gjelder symptomer har jeg idag fått masse hvit utflod, men behøver visst ikke bety noe. Utover det prøver jeg og å ikke henge meg for mye opp i innbilte symptomer, har hatt mange av dem før.. : ) Jeg bor forøvrig i København, men er egentlig fra Oslo. Masse lykke til, krysser fingrene for deg : ) Klemz
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Hei igjen tutta! Så koselig at samboern din krever litt kos når du sitter og bimmer da. hehe... min er skikkelig datanerd og sitter gjerne bom fast foran pc'en sin time etter timer. men snart reiser han til USA for å begynne på skole, så da blir det slutt på å henge foran pc'n. Han reiser 15.jan, så jeg håper vi får det til å klaffe før det. Hvis ikke må vi ta en liten pause til jeg reiser etter til USA i april. Det blir litt kjipt å vente i tre mnd da tror jeg... men sånn er det! jeg og samboern var godt igang med prøvinga da han fant ut at han ville gå på skole og bo i USA i to år. Trives du godt i Køben a? Lykke til, krysser fingrene for at du også får en spire nå! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå