Gå til innhold

Tilstandsrapport fra planlegger

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Er ikke her så mye for tiden, men jeg titter innom i blant og følger litt med på hvordan det går med dere.

Nå er det 1 uke siden vi var i Køben sist (5. tur) Vi gjorde jo som nevnt et litt spesielt valg sist, vi valgte å bli inseminert litt i forkant av positiv el test av forskjellige grunner som jeg har beskrevet før. Om det har vært et lykkelig valg eller ikke vet vi jo ikke ennå. Vi regner egentlig med at det ikke blir noe, både fordi det er vanskelig å være postitiv etter såpass mange nedturer, men også fordi vi vet at vi denne gangen har "skutt i blinde".

Det er fortsatt for tidlig å teste, og denne gangen vet vi bedre enn å være på den evinnelige symptom-jakten.

Jeg merker ikke noe spesielt, ikke engang fått ømme pupper ennå som jeg har fått de fleste andre gangene, men det kan jo komme snart.

Det eneste som er litt interessant er at jeg fra i går har fått veldig vondt i alle tennene på den ene siden og at jeg både i går og i dag har følt en svak antydning til kvalme som kommer og går litt.

Så nå får vi vente og se om det kommer mens eller ikke da.....Hadde jo vært utrolig koselig å kunne overraske familien på julaften og fortelle at neste år blir vi en liten person til rundt bordet......

Håper alle dere andre har det bra og har en koselig adventstid, både dere som allerede har fått barn, dere som har mager som vokser og dere som venter på å få det......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7330110-tilstandsrapport-fra-planlegger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...