Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strengt tatt, så begynner vel magen din å vokse helt fra starten av :P

Men, ja, jo, jeg tror det er veldig individuelt. Jeg kjenner ei som ikke så gravid ut i det hele tatt, på noe tidspunkt, men ungen var 3500g og 50cm lang, så det var ikke størrelsen til barnet. Andre igjen har en halv meter mage etter 6måneder.

Venninna mi tydde til gravidtetsklær etter 8 uker, det er det tidligste jeg vet om, egentlig.

Annonse

både jg og samboeren min har tvillinger på begge våre foreldres sider.......så er mange tvillingpar i denne familien:) det øker jo sjansen for meg til å få det å det........men det ser en etterhvert:) kanskje ikek rart jeg allerede har fått så stor mage???? who knows.......

Hei!

jeg er 6+4 og magen min har vokst masse.. jeg var hos gynekolog for noen dager siden og lurte på hvorfor den var blitt så stor. Det er jo ikke den bittelille på 7 mm som gjør det og jeg har i to uker måtte holde magen inn. Gynekologen sa jeg skulle slutte å holde den inn, for det er helt normalt at magen vokser så tidlig.. det er pga hormonene. Ikke alle har det på den måten, men det er pga forskjellighet i hormoner og mye annet.

Magen min ser ut som om jeg er 4 måneder på vei, og nå som jeg vet at det er helt normalt, så holder jeg den ikke inn lenger;) Snakka med mamma om det også, og ho fikk mage allerede da ho var 4 uker på vei.. akkurat som meg;)

Annonse

Forsiktig og nøye, men ikke sparsom. Du skal ikke spise som om du skulle slanke deg. Pass i alle fall på at du spiser normalt - om enn kanskje litt variert og sunnere enn det som er tilfellet for mange til vanlig.

To kg og hvor langt på vei er du?

Jeg er 9+5 og har lagt på meg 3 kg. Og det synest fremdeles ikke, men - det merkes. På jobb må jeg gå med øverste knappen i buksa åpen. Og jeg gleder meg over dette fordi da vet jeg at ting skjer som det skal der nede. Ellers kan jeg ikke skylde på annet enn oppblåsthet når det gjelder magen. Den er nemmelig stor om kvelden og nesten borte på morran igjen.....

Hei!

Sist svangerskap var jeg 10 uker på vei, da kunne man se antydning til mage, Kunne ikke gå med enkelte bukser lenger (minstet dessverre da). Flere av mine venninner som var gravid, noen har fått mage fort og andre har man ikke kunne se det på før etter flere mnd.

Er nå 4+5 på vei og har stor mage om kvelden, det er nok bare masse luft og om morgene er den flat igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...