Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hvis jeg samler morgenurin og setter den i kjøleskapet til testene kommer i posten...Må jeg da la den stå ute til den blir "varm" igjen??? Eller kan den testes kald???
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 MÅ du teste på morgenurin da?? Kan du ikke heller la være å drikke og gå på do noen timer før du tester, så kan du teste på ettermiddag. Urinen burde være like konsentrert da...
KineMI Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Helt enig, ikke drikke eller tisse de 3 eller 4 timene før du tester så skal nok urinen være konsentrert nok den
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Okey, det hørtes MYE bedre ut også... Takk=)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 helt enig med de 2 over her.. Syns at urin i kjøleskapet er ekkelt jeg... Sist jeg var gravid, var det mange som skrev på BIM at dersom de hadde lege/jm-time seint på dag, så lagret de morgenurinen i kjøleskapet... Kunne ikke falt meg inn å gjøre noe slikt, man setter ikke urin og mat side om side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå