Gå til innhold

Ingen symptomer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Syns alle inne på BliGravid hele tiden leter etter symptomer på om man er blitt gravid eller ikke... Men når man leser inne på 1.tri ser man at mange skriver at de ikke føler seg gravide pga manglende symptomer.

 

Hvor mange testet positivt og faktisk var gravid UTEN å ha symptomer først??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG! Fikk ingen symptomer før jeg var ca 7+0 og nå har alt bortsett fra trettheten og litt strekkinger i ligamentene gitt seg igjen! Er 9+0 i dag! Så jeg har vært skikkelig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har slått meg òg.

 

Der inne er dem såååå kvalme og det ene symptomet sterkere enn det andre. Det meste er nok bare innbilling.

 

Jeg har ikke noen særlige symptomer. Er 5+2, så de kommer nok, men det eneste er at jeg er trøtt. Men det er jo den rette årstiden for det uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å ha litt småvondt rundt EL, men denne gangen kjente jeg stort sett ingenting bortsett fra litt stikkinger i magen rundt forventet EL. Så blir jo spennende å se da i uke 50 om tanta kommer eller ikke :) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*strekker opp hånda*

Jeg hadde heller ingen symptomer annet enn IKM og litt småtrøtt, men antok mest at det var pga første periode uten prevansjon og høsten er jo en trøtt årstid... Kjenner fortsatt veldig lite og ikke hatt noe kvalme, blødninger el vondter... Litt større pupper og litt strekking i magen, og magen er større på kvelden enn på dagen:.) Er 9+1 i dag.. Nesten litt skremmende, men antar at jeg får nok mitt etterhvert hehe;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...