Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er i midten av min 27 uke nå, og må si at formen er ganske så bra! Merker jo at jeg blir fortere sliten enn vanlig og at noen ting er litt tyngre enn før, men kan ikke klage altså Om en uke er jeg ferdig med eksamener og sånn også, så da skal jeg bare kose meg og slappe av. Enn du da?
Koja Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hei!!Er 27 pluss tre i dag. formen er veldig bra, men kjenner jo at magen blir større:)føler meg i fin form. pga høyt symfysemål skal jeg på ekstra ul denne uka. håper alt er ok i magen. hadde 29 cm sist uke. formen din da??når har du termin??Jeg har 3 mars.
småen og smulan Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Er 27+5 på vei og formen er helt topp. Litt vondt i halsen og snørrete, men det har jo ikke noe med graviditetsformen å gjøre. Hadde mål på 27 cm for et par dager siden, så alt er i orden og lillemann i magen sparker jevnlig, men ikke så kraftig (morkaken ligger foran og fungerer som "støtdemper"). Begynner å bli litt utaålmodig og gleder meg til slutten av februar:-)
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er 27+2 idag. Formen er fin, Formen har alltid vært fin! Har vært kvalm 1 dag hihi Magen har kommet for fullt de siste par ukene her også! Kondisen er lik null for tida, puster og peser Har termin 4 mars jeg da! Har begynt å føle at tida går så fort, litt sånn hetta følelse. Synes det er så mye jeg må ha gjort før den lille kommer...
Koja Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Har dere mye på plass??Jeg mener utstyr og sånn. Dette er vår første...er ferdig med opppussing av babyrommet og har kjøpt ny bil, ellers har vi kjøpt litt klær men det er kjedelig å kjøpe nøytralt da vi ikke vet kjønn....tenkte å kanskje handle litt på januarsalget. Skal ha vogna fra emmaljunga, duo edge, seng fra ikea og barnesete med isofix. så langt har vi kommet i planlegginga....er jo en jungel og velge i:)
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 så gøy å skravle med noen som er like langt som oss vi venter også den første! Men vi har kjøpt endel blåe klær, da vi har sett tisseluren på ultralyd Vi har kjøpt vogn, babycall, dyner, sengklær, kluter og masse klær og småtterier! huff det er farlig gøy å shoppe til den lille! Føler ikke at vi har så "mye" på plass akkurat....va har ikke anstrengt oss så veldig med barnerom enda, for vi har tenkt at han skal få campe på vårt rom den første tida!
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Hei, er 27 + 3 i dag. Formen er bra, trenger mye søvn( 12 -16 timer i døgnet) og har urolige ben. Holder på å bli gal. Kjennes ut som 1000 små maur masjerer fram og tilbake. ille når en er sliten og vil sove:( Ellers syns jeg at dette går over all forventning. Blir litt stressa når jeg leser om alt for har handlet og tenker at "lillegutten min blir en naken liten baby"
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2006 heheheh! Du aner ikke hva du blir å få av venner å familie. Så helt naken blir han vel ikke...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Jeg er også 27+3 i dag. Formen er bra, har egentlig vært i bra form hele svangerskapet. De siste dagene har jeg hatt litt halsbrann, men ikke nok til at jeg skal klage noe særlig. Det verste er vel de urolige bena, utrolig irriterende at det skal komme snikende hver eneste kveld når jeg skal slappe av, men det får da stå sin prøve. Føler meg tung i kroppen, men jeg liker å være gravid. Koser meg med magen :-) Har handla inn det meste av store ting, men mangler sikkert tusen mindre som vi ikke har tenkt på engang. Håper UL viste riktig, ellers får vi en femi liten gutt ;-)
feb.baby! Skrevet 3. desember 2006 #11 Skrevet 3. desember 2006 Er i uke 28 nå:-) Syns tiden har gått fort til no! Formen e på topp... bortsett fra bekkenet da. Har hatt bekkenrelaterte smerter siden jeg var 3-4 mnd på vei. Men så lenge jeg tar hensyn til d, kan jeg ikke klage! Ikke for stor mage enda... men myyyyye liv inni der! syns dette e veldig gøy jeg :-)
Koja Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 vi skal på ultralyd på tirsdag og jeg har veldig lyst å vite kjønnet...men typen vil ikke vite, og det må jeg jo nesten bare respektere.....men det hadde vært praktisk og visst, vi blir jo like glade når ungen kommer uansett:) Hvor gamle er dere da??Jeg er 26.
Koja Skrevet 3. desember 2006 #13 Skrevet 3. desember 2006 dere som er plaga med beina, det hjelper meg veldig å strekke ut når det gjør vondt, leenge, nesten sånn at tårene spretter, tar alt det vi lærte av utstrekning da jeg spilte håndball, på beina, da går det over på meg ihvertfall.
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er Bombe sikker på at det er en guttebabis imagen iallefall Prøver ikke å tenke på at det "kan" være ei jente.... Så vi har Kjøpt nesten bare gutteklær og saker Tror nok det blir ei røff jente, hvis det skulle være så...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2006 #15 Skrevet 3. desember 2006 Hehe om så skulle skje med oss begge, så kan vi jo bare bytte ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. desember 2006 #16 Skrevet 3. desember 2006 Der kan du være inne på noe...det må jeg prøve neste gang. Takk for tips :-)
Koja Skrevet 3. desember 2006 #17 Skrevet 3. desember 2006 ja har hatt noen våkenetter pga dette selv, men det er det slutt på nå
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 3. desember 2006 Jeg var helt besatt av å vite kjønnet! MÅTTE liksom vite hvem som bodde inni meg, hihi. Samboer ville heller ikke vite, men jeg masa sånn at han hadde ikke hjerte til å si nei... Men jeg hadde faktisk bestemt meg for å ikke spørre når vi var der inne på første ultralyd! Så det endte med at han spurte om jordmor kunne se om det ble gutt eller jente...Da ble jeg litt rørt faktisk:) Og følte meg heller ikke så veldig slem for å ha mast sånn på han! Har dere kosenavn på "de som bor der inne"?? Hos oss er det alt mulig rart, alt fra gullet, lillegutt, åge, joshua, snuppen, krapylet... alt etter form og humør
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. desember 2006 huff så komisk det hadde vært egentlig! Gått i 8-9 md og vært forberedt på gutt og sagt til ALLE at blir gutt, kjøpt bare gutteklær, og gutteleker, hehe...Og ut kommer ei jente
SuperBibb Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 3. desember 2006 Har også hatt våkenetter, men ikke pga bena. Men av at jeg sover for lenge og for mye på dagen! kan godt sove 12-16t..
Lapez Skrevet 3. desember 2006 #22 Skrevet 3. desember 2006 jeg er i uke 27+2 å er i kanonform om dagen=) vi har kjøpt inn alt til jenta vår utenom vippe og bilstol, så nå kan hun bare komme=) hehe. Har bekkenløsning=( men utenom det er jeg i kjempegodt gravid humør om dagen=) strååler=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå