Gå til innhold

Hva skjer med single venninner når en blir gravid???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg er gavid i uke 11..Og etter jeg ble gravid har liksom ett par av venninnene min blitt så annerledes mot meg..De er bare rare mot meg..men føler nesten de behandler meg som en unge..Det er så vanskelig å forklare.

 

Men de lever veldig for helgene..For da kan de ut å drikke og sånn.. Men er det for det jeg ikke kan være med på den biten lenger at de oppfører seg nesten litt nedverdigende mot meg.

 

Men merker det er helt ubevisst..hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg har det vært litt motsatt, de fleste av mine venninder har allerede barn (men jeg har ikke vært singel da, har vært sammen med min kjære i mange år). Men når de ble gravide var det bare å finne på andre ting sammen med dem, for meg var det ikke så stort tap å ikke måtte renne på byen, så jeg koste meg heller hjemme sammen med de gravide vennindene og så en god film og skravla i stedet! De er jo fremdeles gode venninder selv om jeg måtte finne andre å gå på byen med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor gammel du er, men dersom du er godt under 30 kan det jo være at venninnene dine ikke er så intersssert i babyer osv. ennå, og ikke klarer å sette seg inn i din situasjon. Dersom du er godt over 30 kan det jo være at de er missunnelig på hvor langt du har kommet, mens de fortsatt leter etter drømmemannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke at de føler de må passe godt på deg da?

Litt sånn misforstått omsorg, på en måte?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 26..Føler vel heller at det er litt sånn...Nå har du valgt dette livet, og vi lever vårt.. Blir bare så irritert..Må legge til at jeg ville ikke byttet dette mot noe. Er utrolig lykkelig med mann og snart barn. Når hun ene ringte meg klokka 11 idag å lurte på om jeg kunne hente henne på nachspiel..tenkte jeg bare...STAKKARS DAME!!

 

Er visst litt hormonell i dag!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt! Du får prøve å se på vennskapet som at det går i faser, og at vennene dine ikke er i samme periode nå- men at når de kommer i baby-modus kommer din erfaring til å være dyrbar for dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...