Gå til innhold

I dag 1.advent, min bursdag, rugedag 11 og jeg har testet.......

Anbefalte innlegg

Ja litt av en bursdagsgave !!!

Testen ble positiv ! :o) :o) :o) :o)

og det på dag 11.!!

Det har ikke gått opp for meg ennå....Våger heller ikke helt !

I høst ble jeg gravid og da viste testen kun en svak strek på dag 14, ingen utslag dag 15 og 16 for så å komme sterkt igjen på dag 17, merkelige greier, men mistet da i SA på rugedag 22 etter vårt første AIH forsøk.

Nå har vi prøvd oss på IVF og det er satt inn to stk, vi fikk velge pga alderen min (36 år idag). Det at det slår så sterkt ut allerede kan det ha med at det er fortsatt to stk med? Hcg er vel høyere ved tvillinger har jeg hørt...

Mange nye tanker nå...

Uansett skal vi være evig takknemmelige om det til slutt blir en baby ut av dette ! Det ønsker jeg for dere alle her inne, sender dere MASSE babystøv !

Mange klemmer fra

Fortsetter under...

Grattis med dagen ja!!! og gratulerer så mye med graviditeten. Vet ikke hva du håper på, men snakk om bonus hvis det er to;-) Jeg tok blodprøve på rugedag 12 hcg 220. Ny blodprøve rugedag15 som var i 1250...Og jeg er gravid med begge to som ble satt inn... Spennende!

Åh jøss, snakk om drømmedag da.. gratulerer så mye!!!!!!!!!! både med spire, eller spirer hehe og bursdag og 1 søndag i advent og greier!!

Nyt det, og kos deg masse!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Kjære ABC10!

For en fantastisk bursdagsgave du har fått!!!!!

Gratulerer såååååå mye!!!!!!!

Var innom på formiddagen; det var helt stille fra din side, jeg trodde du skulle kanskje vente en dag til med testingen.

Julenissen kom først til deg i år, jeg håper han skal banke på hos oss også om noen dager..............

Tenk du har kanskje 2 spirer i magen!!!!!

Kos deg masse!!!!

Stor klem fra

Annonse

Gratulerer så mye !

Takk for alt babystøv. jeg trenger alt jeg kan få.

Jeg er på rugedag 6 og har mistet litt kontakten jeg følte jeg hadde. Men det er jo for tidlig for annet enn spekulasjoner.

Positiv på dag 11. det betyr at jeg kan teste på fredag... Hmm hadde lovet meg selv å vente til blodprøven på senteret.. vi får se.

Kos deg med gravidetankene i natt !

Lykke til !

åhhh.. så herlig lesning en tidlig morgen... jeg VISSTE jeg hadde gått glipp av noe her inne i går... følte det på meg.. hehe

masse gratulerer abc10...... det var 1 fra uke 47...... resten av oss kommer... :-)

mange klemzer fra

TUUUUSEN takk for alle gode hilsner !! Jeg testet idag igjen og den var heldigvis fortsatt positiv ! Kanskje det snart begynner å gå opp for meg.....

Men fikk et par dråper blod idag både brunt og friskt kom sammen med små Crionklumper. Men satser på at det er så lite at det er ingen fare, det er jo de her inne som har blødd som en hel mens og alikevel er gravide...

Gleder meg til å høre fra dere alle etterhvert. Gratulerer igjen Gøril som har testet positivt i dag, lykke til alle som skal teste denne uken !

PS: skal på reise et par dager og får ikke mulighet til å komme inn her før på onsdag. Men da skal jeg til gjengjeld lese alt som en svamp...

Mange klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...