Gå til innhold

Var ikke så kvalm/trøtt sist svangerskap! Er det en gutt denne gangen da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tenker på det samme,så kansje jeg får en jente nå.. :o) er kjempe dårlig...med gutten min tok det 3 mnd før jeg merketnoe for hadde ikke noen tegn,bare mens som ikke kom...men tenkte ikke på det før noen spurte meg om tampong.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Venninne mi var helt fin i første vangerskapet..da fikk hun jente. Denne gangen var hun kjempe dårlig de 3 første måndene..Kvalm hele tiden.. Da kom det en gutt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to forrige svangerskapene mine gikk smertefritt, uten kvalme eller trøtthet.. og det ble gutter.. Tror det er individuelt..

 

Nå har kvalmen kommet og gått, men trøttheta består...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er også opptar meg for tiden. Jeg har 2 gutter og er nå gravid igjen. med guttene var jeg kvalm(med den ene spydde jeg) var veldig trøtt og vond i hodet.

Så er det dene gang...... ømme pupper, mensmurring......det vardet hele. ok kjenner litt trøtthet nå da,men det er det..... hm lurer på om det kan være jenta, håper o litt på det.

En ting som også har vært anderledes denne gang er at jeg blør lett etter sex. hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært mye dårligere denne gangen, men jeg har på følelse at det er jente denne gangen også... Fikk ikke vite kjønnet på ul, så må vente helt til april med å få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både jente og gutt far før, har ikke vært kvalm noen av gangene. Er gravid igjen og er kvalm denne gangen så tror det er helt tilfeldigt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok helt tilfeldig,ja... Var veldig kvalm sist, og er om mulig, enda værre denne gangen. Spyr som en gris...

Det er hormonene som raser som gjør at enkelte av oss blir så dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...