allima Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hei alle sammen!!!! Gratulerer så masse til de som har fått positiv test!!!!Så koselig å høre!!!GRATULERER SÅ MASSE TIL DERE!!! Lurer på om rosa utflod før ikm er et dårlig tegn????Noen som har erfaring med dette?? Har ikm tirsdag eller torsdag!!! Flere som har ikm da???Tør ikke teste!!!!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 har hørt at rosa utflod kan være festeblødninger! men du må nok vente til tirs eller tordag og teste! lykke til
allima Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Tusen takk for svar nikoline!!!!:-) Får bare krysse fingrene!!
allima Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2006 Dytter denne litt forsiktig...Noen flere som har opplevd dette?????? Har Ikm i morgen eller torsdag....Skal jeg teste eller?????Tør nesten ikke.............................. GRATULERER TIL ALLE SOM ER BLITT GRAVIDE!!!!!MASSE LYKKE TIL!!!!!!!:-)
allima Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2006 Prøver å dytte litt........Ny her...
rmm9 Skrevet 5. desember 2006 #6 Skrevet 5. desember 2006 er ny her jeg også..... Hei forresten:) jeg har ogsp disse "blødningene", var netopp på do å sjekka, og da var det en slags rosa utflod på papiret, unnskyld detaljer* lurer også på om dette er et godt eller dårlig tegn?
babygullz <3 vilde Skrevet 5. desember 2006 #8 Skrevet 5. desember 2006 jeg hadde svakt rosa utflod den 26 november... har ikm idag tanta har ikke komt enda så jeg ønsker jo sterkt at d var festeblødninger=D hvorfor ellers skal jeg spotte over en uke før ikM??? meeen...tanta kommer vel:-@ dustekjerringa:P har ikke testet enda jeg...venter til d er gått et par dager over =)
allima Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2006 Hei! Så det er flere som har det slik... Håper vi kan følge litt hverandre... Vi får vente i spenning...
allima Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2006 Nå var jeg uhøflig...Tusen takk for svar!!!!!!!:-)
allima Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2006 Tusen takk for svar!!!! Krysser fingrene for at det er festebløndning!!! Må få høre hvordan det går!!!! Har ikm i dag eller torsdag... Testet i dag men den var negativ.....Håper det var for tidlig og at det fortsatt er håp!"!!!!Hva tror du/dere??
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 lurer på om allima har testet i dag??
allima Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2006 Hei nikoline!!! Så koselig å høre fra deg:-) Ja, har testet, men den var negativ:-( :-( Men tanta er ikke kommet ennå........Lever i håpet! Kan vel være gravid fordi??Eller?? Hvordan går det med deg?
kjærlighetsbaby Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har ikm i dag, men ingen, overhode ingen tegn til tanta... Masse utflod, men mitt har ingen farge.... Føler selvfølgelig at jeg har mange symptomer, men prøver bare å ikke tenke på det... Tanta kommer jeg bare vet det:) testet nettopp negativt også... (greide ikke vente til imorgen)
allima Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2006 Ikke tegn til tanta her heller.....Håper det er et godt tegn... Venter i spenning... Krysser fingrer for oss alle!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå