Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Ikke midt i tisselinen min altså =) Men helt der oppe..akuratt som noen bein som ikke har det helt bra..Kan kjenner det hvis jeg skal løfte den ene foten for å sitte med beina i kryss..men når jeg løfter føttene for å slenge de over dyna er det så vondt at jeg kan ikke beskrive det... Merker det også hvis jeg har gått mye en dag..da er det ganske vondt unasett hva jeg gjør.. Kan noen hjelpe meg med hva dette er eller må jeg bare ringe legen i morgen?? Er ikke så flink å forklare ting så håper dere forstår spørsmålet mitt =)
revehalen Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Hmmm... Hørtes kanskje ut som bekkenløsning? Har bekkenløsning selv, og får kjempevondt hvis jeg er ute å går litt mye, og hvis jeg setter meg i bilen/legger meg i senga/bena i kryss og lignende... Jeg har gått til fysioterapaut en stund nå, og det hjelper iallefall noe...
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har vondt i rompa å helt nede i ryggen og..får vel ta en telefon til legen min men jeg har ikke tid til å bli sykemeldt før desember er over...=(
supermammatil2 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Helt sikkert bekkenløsning. De kaller det beinet du har vondt i for symfysen... Det er lurt å ta det med ro hvis du har begynnt å få bekkenløsning. Det kan ta lenger tid å bli kvitt det etter fødsel.
frk. K Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Er det i lysken du har vondt? Det har nemlig jeg hatt en stund, og på fredag var jeg hos legen. Hun sykmeldte meg i 100% helt fram til permisjonen begynner uten å stille meg noen spørsmål. Litt rart men.... Hun konkluderte med bekkenløsning. Jeg fikk også rekvisisjon til fysioterapeut, håper det blir å hjelpe. Har periodevis store smerter. Anbefaler deg å bestille time hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå