♥maxen min♥ Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Litt lei meg for jeg begynner å få mindre melk, merker det så godt. Høyre puppen har det vært mindre i nesten hele tiden og venstre er favoritten. Men nå begynner det å bli mindre der også gitt. Synes det er litt trist at ikke bare pupp holder, han får jo grøt også da, men må ha mme på dagen også nå, ikke bare kvelden som før... og om natta også. Han er 5 mnd i morgen og jeg skulle gjerne ammet enda lenger..
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Samme problem her men det startet da hun var litt over to mnd - så vær glad for at du har kunnet amme så lenge! Men sjønner at du blir trist, det gjør jeg også. De skal nok klare seg godt likevel skal du se
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Prøv å drikke enda mer i løpet av dagen. Ellers er det de klassiske øke-tipsene, som å slappe av, sove mer, amme hyppigere, drikke amme-te, vørterøl osv. som kanskje kan hjelpe? Jeg har hele tiden slitt med litt for lite melk, men plutselig virket han mer fornøyd...ikke gi opp ennå, men gi den mme som trengs for at han skal bli fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Enig med "lillemor og gullgutten". Ta det rolig en periode, ikke stress på aktiviteter ol. Nyt å være hjemme og slappe av, la han få pupp når han vil.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Ikke nødvendig å slutte og amme selvom det er litt mindre melk. Med ekstra stimulering så kan produksjonen økes. Det går f.eks an å pumpe etter han har fått flaske.... Hvis du er interressert i å øke produksjonen så får du det til. Hvis ikke så lar du det gå videre som du har gjort og sper på med grøt og mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå