Gå til innhold

Juni: Flaskenekt - hjelp...?


2x babyline 21.05.08

Anbefalte innlegg

Lillejenta vår tar ikke flaske, og det begynner å bli en smule frustrerende for min del... Nå har hun blitt flink til å spise annen mat, da, både frukt, grøt og middag, men hun vil jo fortsatt ammes en del.

Hun tok flaske da hun var bitteliten, sånn fra 2-3 uker og opp til nærmere 4 mnd. Men så plutselig var det stopp. Så jeg føler det er vanskelig å ha barnevakt til henne og må være hos henne selv for det meste.

Er det noen som har gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan nok ikke hjelpe, har det helt ikt selv. Mathias tok flaska frem til han var 2-3 mnd, så bråstopp! Skikkelig frustrerendes! Ikke barnevakt lenge av gangen her heller da nei. Han spise jo grøt og middagsglass, men har liksom ikke helt skjønt at det er nok hehe, må ha to fulle pupper i tillegg :)

 

Jeg har foresten tenkt å bestille slik "puppeflaske", så et program på tv hvor de brukte de, og det skal vist være løsningen i følge folk jeg kjenner også, så kanskje vært å prøve?

 

Her har de den i hvertfall: http://www.babysupermall.com/main/products/adi/adi42443.html

 

Søk på Breast bottle så finner du kanskje andre steder som selger den også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Avent sin drikkekopp med tut (3 mnd+), og den vil hun gjerne ha litt vann fra, men hun var totalt uinteressert i melk (pumpet)... Mulig at en sånn annen tåteflaske er tingen, men det er så rart det der, når hun faktisk har drukket av hjertens lyst av helt vanlig flaske før... Har hørt om flere med samme problem, da, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...