Gjest Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Og desverre føler jeg for å være anonym. Har merket meg det at jeg, (og flere med meg!) føler seg til tider oversett på dette forumet. Hva har det seg at noen kan skrive noe slikt som "det gikk ikke denne gangen heller! og få nesten 40 svar, mens andre med samme innhold bare får 2-3? Jeg vet godt at det ikke har med lengden man har vært her å gjøre, for den som blir ignoriert, har ofte vært her lengre, enn poppisene her inne. Jeg har skrevet mange innlegg der jeg har lurt på ting, som ikke har blitt besvart engang. Og det har vært spørsmål, som jeg er sikker på at de fleste her kan svare på. (I allefall de som har vært igjennom IVF) Hva kommer dette seg av? Er det bare noen få heldige utvalgte som fortjener trøst og sympati når et forsøk går i vasken? Dere som tenker på å svare med drit, kan bare la være, jeg er interessert i ærlige meninge som er en smule saklige. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
TPM m/baby i magen Skrevet 3. desember 2006 #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Jeg vil bare si at jeg har tenkt over det samme selv . Jeg føler vel at de som får flest svar er de som er flinkest til å svare andre her inne. Og det er jo rimelig det. Det er jo de man blir best kjent med også. Selv er jeg inne på siden så og si hver dag, men har som regel bare noen minutter på slutten av kvelden og har ofte ikke tid til å svare. Jeg er heller ikke spesielt rask til å skrive så det blir litt ork å bruke mye tid.. beklager.Dessuten suger jeg til meg den kunnskapen som andre innlegg fører med seg og har kanskje ikke så mange spørsmål selv. Men som deg har jeg ofte følt meg litt snytt når jeg en sjelden gang har et spørsmål som for meg er viktig. Av og til er det bare en eller to som svarer.. Når det er sagt så er jeg stum av beundring over noen her inne som ser ut til å ha et tonn av positivisme og overskudd til å svare alle som spør om noe selv om de selv kanskje akkurat har fått dårlige nyheter i denne vonde og vanskelige prosessen. Sånn er nemlig ikke jeg alltid. Er jeg langt nede har jeg ofte heller ikke så mye overskudd til å være til for alle her. men jeg har en del venninner /bekjente utenfor disse sidene som er i samme situasjon og som jeg prøver å støtte så godt jeg kan:)..Og de gjør det samme for meg. Dette ble vel egentlig ikke så veldig konstruktiv tilbakemelding, men jeg fikk i hvert fall fram noen synspunkter Kanskje svaret på spørsmålet er at alle vi som vanligvis ikke svarer så ofte blir flinkere til å svare en eller to når tiden strekker til Jeg er sikker på at vi er mange med rikelig kunnskap på dette og andre områder av livet:) Dette er ei flott side,med svært lite dritt slenging. Sånn håper jeg det blir i fortsettingen også.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7328867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei! *Lurerfæltpåhvemduer* Jeg må si meg litt enig i det du skriver jeg da! Synd du er anonym, jeg hadde gjerne ville visst hvem som føler det sånn, slik at jeg kunne bidratt til at vedkommende har følt seg mer velkommen:-) Selv har jeg vært her i 1 1/2 år, og har svart flere innlegg enn jeg har skrevet selv. Jeg og forsøker og vise min forståelse for de som ikke har det greit. Men er enig med deg, mine tråder er nok ikke de som er mest populære her! Jeg og har opplevd MANGE ganger å ikke få svar engang. Det er kjipt, men sånn er det. Noen e mer populær her inne, det er helt klart! Men det har aldri vært mitt mål å bli en av dem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7328997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. desember 2006 #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei... jeg også har opplevd dette og jeg har vært her inne i snart 5 år.. og har prøvd å bli gravid i 11 år, og i gang med ivf i Danmark!! Tror det bare blir sånn noen ganger.. mens jeg også vet at det er veldig mange som skravler på msn også og i tillegg noen som også er møtes på privaten.. Men trist at du skal føle så på det.. får håpe du får svar etterhvert.. Men som det blir sagt her, synd du ikke forteller oss hvem du er, hadde jo vært lettere å svare deg da!! Lykke til, og alle er like velkommen og alle skal selfølgelig få svar, hvis man kan svare da... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7329486 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 3. desember 2006 #5 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei anonym nå... Leit at du føler det slik. Jeg tenker ofte at dette har ikke jeg greie på, og da vil jeg ikke villede noen heller, men har også sett ofte at de samme går igjen når det kommer til svar på ting man lurer på eller har opplevd. Som regel er jeg bare innom, og ikke skriver noen ting. er ikke engang innlogget. Men andre ganger så vil man gjerne svare også. Av og til så er svarene besvart. Antall svar er vel ikke viktig, bare innholdet på de som er, stemmer. Tror ikke det kommer av om man er poppis eller ikke. Når det kommer til sympati og trøst så vil man jo gjerne få noen oppmuntrende ord. Jeg skal i hvertfall ta det med meg videre. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7329608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. desember 2006 #6 Del Skrevet 3. desember 2006 Må bare si jeg synest det er dårlig av deg å være anonym! Finner ikke akkurat grunn for det. Det har nok desverre vært slik hele tiden mens jeg har vært her. Jeg har merket meg flere grunner. Her er en sammensveiset gjeng her inne. De er veldig flinke til å svare hverandre. Det er mange innlegg her. Da er det ikke lett å svare på alle! Men det er klart, en skulle nesten forventet at hvertfall en sjel ville svart på innlegget en legger ut. Selv klarer jeg ikke å gi trøst eller sympati når et nytt nick kommer å siet at forsøket ikke gjekk. Det er som om en bekjent skulle komme å legge all verdens bør over skuldrene mine. Er det noen jeg har forholdt meg til gjennom forsøket, eller lignende blir saken en helt annen. Da er det lettere å vise medfølelse nettopp fordi jeg kjenner det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7329692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #7 Del Skrevet 3. desember 2006 Vel, som anonym sie, har hun vrt her lengre enn poppisene som hun kaller det. Og jeg skjønner hvor hun vil hen med innlegget sitt, for jeg er nemlig enig! jeg synes alle her inne fortjener støtte, uansett hvem vedkommende er, det burde ikke gå på om man er ny eller gammel her! Det har flere ganger blitt sagt at på dette forumet er man så flink til å støtte opp hverandre osv, men jeg har opplevd mer støtte på forum der IVF er et fremmedord. Jeg blir vel hengt for dette nå, men det kan være det samme. Det er nå engang meningen min. Og jeg skjønner at personen velger og være anonym, dette er jo et innlegg å gjøre seg enda mer upopulær på. Men dum som jeg er, signerer jeg med nick. Må legge til at jeg har og opplevd masse støtte her, er ikke alltid jeg har følt det sånn! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7330083 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elly belly Skrevet 3. desember 2006 #8 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei "anonym nå" ) Kan dels være enig med deg i at enkelte får mer respons på innleggene sine, men sånn er det vel bare. Dette ikke er en popularitetskonkurranse og vi som er her er alle i samme båt og målet vårt med å være her er å finne trøst og støtte i tiden som ivf'er. Noen tilbringer kanskje mer tid her inne og blir kjent med hverandre på msn osv. Jeg har selv blitt kjent med noen supre jenter på den måten og det blir til at jeg svarer dem jeg kjenner best uten at jeg prøver å fryse noen ut av den grunn. Men over til poenget mitt... Dette forumet skal være for alle som trenger det og hvis du føler det utstøtt er jo ikke det noe særlig. Men kanskje du kan gjøre noe annerledes for å få svar også? Hvis du svarer på andres innlegg, er det lettere for de å bry seg tilbake. Sier ikke at du ikke gjør det nå... Ville vært lettere om du brukte ditt faste nick nå, fordi når du fremstår som anonym oppfatter jeg det som litt feigt og det blir vanskelig å rette opp inntrykket på ditt neste innlegg. Synes du burde turt å stått frem med hvem du er når du vil si noe du har på hjertet. ) Jeg ønsker deg uansett lykke til videre og håper du finner mer trøst i å være her fremover. Personlig synes dette er et supert sted å komme til og føler at disse jentene forstår meg og vice versa... Hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7330292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 3. desember 2006 #9 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei ) For det første vil jeg si at jeg forstår forsåvidt at du ikke vil vise nicket ditt, men det er egentlig dumt, siden man ikke da kan rette opp og prøve å være flinkere å svare vedkommende. Jeg tror helt bestemt at responsen folk får her inne, kommer av at vedkommende viser stor respons selv, og svarer på innlegg og viser litt hvem de er. De som er mest aktive her inne, vil jo bli bedre kjent og dermed "husket" bedre av andre. Det oppstår da ofte en vennskapstone mellom menneskene bak nickene, og man følger hverandre gjennom forsøk. Ofte gjennom flere forsøk. Det kan være at noen holder til på samme sykehus, har barn på samme alder, noen utveksler msn adresser eller mailadresser og man blir bedre kjent. Dette er helt naturlig. Jeg tror ikke popularitet har noe med om man har vært her lenge eller ikke. Hvis man ikke er særlig aktiv (jeg vet jo ikke hva du er siden du ikke viser nicket ditt) så er det også vanskelig å bli "kjent". Jeg har vært mye på dette forumet fra november i fjor. Jeg har svart på MANGE MANGE innlegg, og har vært MYE på bim. Derfor fikk jeg godt over 30 svar da mitt 5.forsøk gikk i vasken nå i oktober. Er det urettferdig? Jeg har ikke vært så kjempeaktiv siste månedene, fordi jeg har valgt å holde meg i bakgrunnen til vi begynner på igjen nå i desember. Jeg ønsker deg masse lykke til framover, håper du får større utbytte av denne siden enn du har hatt ) Jeg har iallefall alltid hatt stor glede av støtten fra alle de fantastiske jentene her inne!!! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7330643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. desember 2006 #10 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei anonym Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke svarer på alle innlegg jeg ser,men det har sin årsak...Om jeg ikke svarer er det fordi jeg faktisk ikke har noe å bidra med...Selv om jeg har vært på forumet en stund,har jeg enda ikke vært igjennom et ivf forsøk selv,og derfor tørr jeg rett og slett ikke uttale meg mye om detaljer og erfaringer,da jeg faktisk ikke har erfart det selv..Svarer mer enn gjerne om jeg kan,og prøver å være positiv og hyggelig...Derfor er det litt trist at du ikke står frem med nick,det blir vanskelig å rette opp i noe du føler er urettferdig når man ikke vet hvem du er.Ønsker deg lykke til videre,hvor du nå enn er i prosessen !Håper også at du i fremtiden får svar på det du lurer på.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7331536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 3. desember 2006 #11 Del Skrevet 3. desember 2006 Dette forumet er faktisk det beste av de jeg har snust på her inne på bim! Jeg har funnet så mange svar på alle spørsmål - ikke ved å stille spørsmålet selv, nødvendigvis, men ved å lese andres! Jeg synes vi alle er gode til å backe hverandre opp, og vi "heier" hverandre frem, så selvfølgelig må vi sende en trøsteklem når det ikke gikk denne gangen heller... Jeg føler at vi faktisk følger hverandre helt i mål, og den veien er lang, så vi blir jo godt kjent etterhvert! Ofte er det mange av de samme spørsmål som kommer igjen, så hvis man har litt tid, kan man jo bla bakover og kanskje finne svaret?? Mange ganger er det jo situasjoner som ikke alle er i, så da er man jo svar skyldig?! Hilsen en som aldri har tenkt på om jeg får 1 eller 20 svar ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7331622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazza** Skrevet 3. desember 2006 #12 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei , føler nesten at jeg må svare jeg nå da... Har ikke vært her så lenge selv jeg , er stort sett innom hver dag , men kanskje bare en kjapp tur for å se om det er noe nytt og interessant . Svarer på endel innlegg , men noen bare leser jeg også uten å svare. Det kan jo kanskje bli litt mye hvis man skal svare alle her inne syns jeg da....dessuten prøver jeg å følge mest med på de som ligger likt ann i løypa som meg selv. Jeg har svart på flere innlegg jeg...uten at den som har lagt inn har takket for svaret engang!! Ikke det at man alltid skal det, men man kan jo hvertfall vise at man syns det er flott at man får svar.......Jeg selv har ikke den helt sinnsykt store erfaringa , men prøver å svare på det jeg kan....men gidder ikke svare på konkrete spørsmål når allerede noen andre har svart, det blir liksom litt bortkasta syns jeg da.... Håper du syns det blir bedre her inne da.... Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7332370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. desember 2006 #13 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei du anonyme... Her ser du ei liste over alle som sendte meg en trøsteklem da forsøket vårt gikk "i dass" i forrige uke: Høst72 Vilsågjerne gøril susanna68 Brumm Emma* Ann-ch. vekt-75 skuffet Sabina Fjerten Giggel sailor Lenn *ønsker seg baby*! Snupi76 Sunniva78 Bjørnen Collargol -ivf lita78 TPM minni`79 Snooopi anonimo ) Fruen.77 sin tur igjen?1.Ma. lengter28 RLDO finetine Aguin Susanna ) tirill Tullemor1 Jaac Over 30 navn! Hva gir du meg! JEG må da være poppis, jeg! HURRA! Not - for vet du hva??? Jeg kunne ønske jeg ikke kjente en kjeft her inne, at jeg ikke høre hjemme her i det hele tatt. At jeg ikke hadde peiling på EL-tester og syklusser, spotting, sprøyter, hormoner, Pergo, nesespray, uttak, innsetting, akupunktur, e-vitaminer, dr. Purvis, lapraskopi, AIH, IVF, "rare" egg og alle de nedturene vi har vært igjennom de siste åra. Men vet du hva - dette er min skjebne. Barnløshet er min skjebne. Og da er jeg utrooooolig glad for at denne siden faktisk finnes og at jeg klarer å gi såpass mye av meg selv at jentene her føler med meg når enda en sorg er et faktum... Men hvis du ikke kan unne meg dette, så er det synd på deg - da er du et fattig menneske! Hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7342656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
måneskinnsjenta Skrevet 5. desember 2006 #14 Del Skrevet 5. desember 2006 Skjønner litt hva du mener Anonym nå, og har tenkt tanken. Men jeg tror det er noen som "finner hverandre" veldig og kanskje også prater privat via msn. Jeg får heller ikke så mye respons, men det har å gjøre med at jeg ikke er så aktiv her inne. Har ikke så mye tid og mulighet til å være her inne, og synes det er helt greit. Vanligvis får jeg svar på det jeg spør om og det holder for meg. Jeg føler likevel litt for å forsvare de som får mye respons her inne, -- jeg har lagt merke til at disse personene også er veldig aktive ovenfor andre personer i alle forumene egentlig. Det tror jeg gjør veldig mye. Man får et stort "kontaktnett". Dessuten skriver noen veldig levende og godt, noe som gjør at man blir veldig engasjert. Men innlegget ditt var absolutt en vekker og jeg skal selv prøve å bidra mer for andre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7350498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrikke Skrevet 5. desember 2006 #15 Del Skrevet 5. desember 2006 Bra at noen tar opp dette temaet, for det er årsaken til jeg ikke skriver her inne lengre. Blir hele tiden så fint sagt at "her stiller vi opp for hverandre", men oppmerksomheten blir så skjevt fordelt at man ofte føler seg som en fullstendig taper i dern mest sårbare fasen. Jeg holder meg til FUB, der er det en helt annen tone, og det er mulig å bygge opp det nettverket en trenger. Skjønner godt at den som har skrevet innlegget vil være anonym, for når slike innlegg kommer så starter spetakkelet, garantert. Men ingen tvil om hun har rett i det hun skriver. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7350825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. desember 2006 #16 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei Anonym nå! Jeg er relativt ny her og har på mine innlegg fått alt fra et par svar til mange flere. Jeg tror det har litt med hva det er man spør om. Men selvfølgelig er det jo trist at man ikke får så mange støttemeldinger på en trist melding. Jeg er som sagt ganske ny her inne og føler ikke jeg har så mye å bidra med ennå i forhold til IVF spørsmål, men er ofte og leser på andre sine innlegg for å lære. Tror ikke det er noen vits i å skrive så mye mere for det som er å si er alt skrevet, men du har kanskje fått folk litt mere oppmerksomme her inne med dette så vi får håpe at du får de svarene du trenger fremover. Klæm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7350908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
UngVoksen-over termin Skrevet 5. desember 2006 #17 Del Skrevet 5. desember 2006 Hallooooo! Poppis? Hva er det for noe tull? Det er som andre sier - er man aktiv og svarer aktivt får man flere svar selv. Jeg personlig har opplevd å få både mange svar og ingen svar.. og jeg anser meg ikke som del av en sammensveiset gjeng... det er jo ikke derfor vi er her vel? Vi kjenner jo ikke hverandre i det hele tatt - vi er jo anonyme alle sammen - fordi ytterst få bruker sitt fulle navn... Det som er viktig er at man får svar på det man lurer på - enten 1 svarer eller 100.. Og noen dager har man det slik selv at man bare ikke gidder å svare noen i det hele tatt - fordi man er nedfor... Klart man liker å se at folk svarer - men det har jo overhodet ikke med hvem man liker og ikke liker - for alle her er jo her på samme vilkår - og poenget er at man kan uttrykke seg her - og svare eller få svar.. Dette med poppiser synes jeg er idiotisk... klart man legger merke til enkelte navn - fordi de bruker mye tid her! Og det er vel ikke deres feil? Man er ikke på dette forumet for å bli populær.. man er her fordi man trenger støtte i en vanskelig tid. Du skal i allefall ikke føle at vi holder noen utenfor... for her tror jeg vi alle svarer etter hva man orker den dagen - og hvor engasjert man er i spørsmålet som blir stillt. Noen ganger blir det stillt spørsmål som er besvart for ikke så lenge siden - og som man kanskje har svart på 5 ganger før til andre---- og da tenker i allefall jeg at det orker ikke jeg svare en gang til på. Jeg forsøker alltid å svare på dem som har ingen eller veldig få svar - fordi jeg vet av erfaring at det er kjekkt å ha virtuelle venner som bryr seg. Du har i allefall fått mange svar denne gangen da :-) Opp med haken :-) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7351587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 5. desember 2006 #18 Del Skrevet 5. desember 2006 Anonym naa, er litt enig med deg jeg og ja..Jeg er ny her jeg og, bare vaert her noen maaneder, og har ikke skrevet kjempemange innlegg, men har faatt liten respons paa de jeg har skrevet..Proever aa svare paa de jeg kan naar jeg ser de jeg da..kanskje dine glapp igjennom..Vet aldri..Men har ikke ment aa evt overse..Men somm noen andre nevnte, vil ikke villede noen om jeg ikke vet svaret heller... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7352453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 5. desember 2006 #19 Del Skrevet 5. desember 2006 Synes ikke at noen blir oversett her inne, ihvertfall ikke med vilje ) Jeg er veldig glad for at dette forumet finnes, da min mann og jeg har valgt å ikke annonsere at vi prøver ivf. Har ikke lest skravletråder, men de andre innleggene og besvart de som jeg vet at jeg kan svare på. I tillegg har jeg prøvd å være oppmuntrende for de som har valgt å skrive om sin ferd mot det vi alle håper på ) Trist at du og flere føler det sånn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7358472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 6. desember 2006 #20 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Jeg følte jeg ville si min mening og oppfatning av dette. Jeg har vært på disse sidene i 3 år. Byttet litt mellom slitere,ufrivillig abort og endte her. I begynnelsen bare observerte jeg, og for 1 år siden skrev jeg mine første ord. Var lite aktiv, leste mest. Følte ikke at jeg fikk så mange svar heller. Men etterhvert når en blir kjent med jenter her inne, skriver vi jo til hverandre og svarer som venninner. Fler snakker på msn,mailer, snakker i tel og har møtt hverandre. Er de en har mye likt med, har erfart det samme, har barn på samme alder, holder til på samme sykehus osv. Er jo alltid noen mennesker en kommer nærmere enn andre. Og det blir jo som i hverdagen også, med venner. Er en flink til å gi tilbakemeldinger og å støtte, kan en lettere forvente det samme tilbake:o) Og det er ingen konkurranse her inne om hvem som får flest innlegg. Vi kvinner kan ofte tenke sånn, men her er ingen sammenlikning. Jeg er her inne litt periodevis. Noen ganger har jeg masse tid, og svarer MASSE. Og andre ganger rekker jeg bare innom, og kanskje svarer på ett. Og sånn er det vel med fler her. Noen har virkelig mye mye mer å gi enn andre. Denne siden har virkelig hjulpet meg til å komme meg videre. Og jeg vil gjerne hjelpe andre også. Var takket være en viss person her inne, som jeg kom snikende over på denne siden. Og hun betyr veldig mye for meg og vi har vært igjennom mye her. Glad i deg Lenn, hihi. Da fikk jeg sneket inn det og:o) Ja ja, noen ganger får en mange innleggog noen ganger få. Skulle ønske jeg ikke hadde vært så lenge på denne siden og kjent så mange....kunne hatt en spire i magen for lenge siden istedet. Men sånn fungerer det desverre ikke. Vi er her inne for å støtte hverandre. Og om noen velger å kalle noen poppis her inne??? så er det opp til hver enkelt å svare på. Men vi skal alle hjelpe hverandre. Fått mye respons på dette innlegget da..... Det var ikke stygt ment:o) Håper du føler deg mer velkommen i fremtiden:o) Denne siden er jo virkelig fantastisk sammenliknet med mange andre sider..... Er bedre å gå færre riktige svar, en mange svar fra de som ikke har peiling. Når jeg innimellom tittet inn på 1 trimester, svarer jo folk akkurat det de tror....så blir mye feil svar for å si det sånn. Ha en fin kveld:o) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7360219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 6. desember 2006 #21 Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk kjære snille Brumm-vennen!!! Du er nå god du da!! ) Er glad jeg "traff" deg her ) Vi har løst en del problemer for hverandre på veien tror jeg ;o) Klemmer til deg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7362415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #22 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg fatter ikke at jeg skrev dette innlegget jeg, burde jo forstå jeg ogå, at dere ble enda er på offensiven. Til dere som sier at de aktive får flere svar: Jeg er aktiv! Og det har jeg vært lengre enn mange av dere har visst om dette forumet. Jeg svarer på mange innlegg, og jeg vet at mange av dere forbinder meg som en som gir trøst og gode tilbakemeldinger. Men det er så rart med det, den tilbakemeldingen jeg selv ønsker å få, lar vente på seg. Når jeg er lei meg, da ser dere liksom ikke mine innlegg. Alt dette svadaet om at de som er mest aktiv får mest svar er bare bull. For slik er det nemlig ikke. Jeg har til og med opplevd og skrive bekymringsinnlegg her inne jeg, og fått svar som gjorde meg enda mer bekymra!! Og det er det andre aktive brukere som har stått bak. Jeg har kontakt med flere på dette forumet jeg, som er så uenig med meg nå, men det er jo litt merkelig i og med at de har nevnt dette for meg selv? Så til dere som tror at jeg bare er en som sitter og synes synd på meg selv, der tar dere feil. Dette er skrevet like mye på vegne av andre. Det er flere enn meg her, som savner oppbackingen de ser andre mottar. Det er jo til og med noen her som aldri har tatt prøverør som hele tiden skriver inn, ( og har gjort det i laaang tid) som får mere svar på unødige innlegg, enn det andre får på ting de bekymrer seg for. Jeg er fullstendig klar over at alle kan ikke svare på alt, men jeg vat at mange bare hopper over noe de kunne svart på. Det er ikke akkurat skravlesiden dette, pågangen er ikke så stor her, så jeg tror ikke det handle om at de ikke har sett på innleggene. Men jeg beklager så mye, dette skal ikke bli tatt opp igjen. Til Henrikke, takk for forståelsen! Og takk for at du svarte med nick! Ellers hadde vel alle her inne trodd at det var meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7362774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #23 Del Skrevet 6. desember 2006 Det virker som om flere her føler det samme..., jeg er nok en av dem jeg og. Ser selv at det er flere jeg og kunne svart på, men når noen har svart det samme som jeg ville svart, ser jeg vel ikke helt grunnen til at jeg skal si det samme. Kommer jo og ann på hva en spør om selvfølgelig! Noen reagere på at du er anonym, men det kan jo være en ettertanke til oss alle.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7362788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. desember 2006 #24 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg beklager hvis jeg har såret noen her inne, det har aldri vært min intensjon. Synes temaet Anonym nå tar opp er viktig, jeg har fått meg en tankevekker!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7364171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 6. desember 2006 #25 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei anonym naa;;; Er ny her jeg, saa jeg har sikkert ikke sett innleggene dine!! Har bare vaert her inne en maaneds tid..(fant nettopp den siden da..hehe..lille uvitende meg..) Haaper du ikke er for lei deg... Jeg svarer paa de jeg kan som regel, noen ganger svarer jeg at jeg ikke vet og,,Men kan ikke gjoere det alltid for da kommer jeg meg jo ikke bort fra denne PC'en (er blitt avhengig) Sender deg en klem jeg da.*klem* Smil og vaer glad for hver dag som gaar, saa skal du se hvor mange venner du faar...*smil* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7328665-dette-her-jeg-hatt-lyst-til-%C3%A5-skrive-her-lenge/#findComment-7364588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå