Gå til innhold

April: Vurderer å skyte meg litt....

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Holder på å bli gal av Mirja, hun er så trassig at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger! Ikke sover hun på natta, ikke skal hun spise det vi finner til henne hvis det ikke passer akkurat da, ikke skal hun leke hvis det ikke passer henne og iallefall ikke gjøre det vi har tenkt å gjøre! (gå tur, handle, kjøre bil, gå i bhg osv...) Hun skriker fra hun står opp om morgenen og til hun legger seg igjen og da mener jeg virkelig SKRIKER!! Jeg spør henne gjerne om jeg kan få tutten hennes og da kommer hun løpende mot meg og gir ifra seg tutten med et smil før hun slenger seg i gulvet med rumpa i været og vræler!!! Vi forbereder henne på alt vi skal men det hjelper ikke for om hun har bestemt seg for at det ikke passer henne så kan vi bare glemme det uten at hun skriker seg blå! Hun henger på meg som en klegg og skriker hver gang jeg går utfra rommet hvis hun har bestemt seg for at jeg skal være der! Er så sliten at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre snart!

Huff, ble mye klaging men måtte bare blåse ut litt!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj..høres litt slitsomt ut ja... vet ikke helt hva jeg skal si, for snuppa her har ikke gjort noe lignende enda...Men av det du sier høres det jo ut som dere gjør det "riktig" mtp å forberede henne på hva som skal skje... Kanskje hun får tenner? Da blir snuppa litt vanskeligere å ha med å gjøre... Har hun gjort sånn lenge?

Uff..håper det gir seg snart...at det bare er en liten kortvarig fase hun går i gjennom nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, velkjent situasjon, ja!!! Blir snart sprø selv. Men merket i dag, da jeg hadde god tid til bare å leke med henne at alt var bare fryd og gammen. Har nok blitt mye stress i heimen her i det siste med ekstra mye jobb på både meg og Øyvind, PMS-humør og det som verre er. Da er hun helt umulig å ha med å gjøre, men det er vel vi også, hehe. Hun føler ikke at hun får for lite mamma og pappa da? Om hun må dele på deg med de andre barna i bhg (for dere har bhg hjemme, eller?). Hvis Matilde får udelt oppmerksomhet en stund kan hun godt gå en stund "for egen maskin", men om det er stress i lufta kan jeg være helt sikker på å ha en unge som bare vil det motsatte av det som "MÅ" gjøres... På en måte greit å vite her i huset, men desto mer frustrerende når man føler man ikke får gjort noe med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt!

Amanda er også bestemt og veldig mammadalt...

Kan bli veldig slitsomt, jeg tror liksom hun går å brygger på noe hele tiden (bare at det aldri bryter ut :-/ )

Tror kanskje det kan ha noe med at hverdagen kan bli veldig stressende og at det blir mindre mammatid? Vet ikke, men vet det er slitsomt, så forstår deg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...