Gå til innhold

Jeg er i slutten av uke 8 og har ikke sagt det til noen at jeg er gravid...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

bortsett fra arb.giver, MÅTTE pga hardt arbeid. Ja, samboeren vet det selvfølgelig.

 

Begynner få mage, er 2. gangs gravid, lurer på hvor lenge jeg klarer holde det hemmelig. Har holdt på å si det mange ganger...

 

 

tøysejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell det når du er klar!

Jeg er 9+0 i dag, og det er bare mannen min som vet!

Vi er 12+0 på julaften og da får de kommende besteforeldre et svært etterlengtet julegave!

Har også lagt på meg rundt magen slik at endel bukser strammer, men det kan gå for å bare være noen ekstra kilo enda, vet med meg selv at det skal endel mage til før jeg mistenker noe på andre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare i uke 5 men har allerede sagt det til mamma og pappa, kjæresten min og svigerinde og en veninde...

men dette fordi det ikke var planlagt og ville ha noen og prate med....

men jeg angrer litt nå fordi jeg er så redd for at det skal gå gale :/

 

Så nå føler jeg det blir virkelig ille vist jeg aborterer :(

men så er jeg litt gla for at jeg har noen å prate med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er også i slutten av uke 8, og har heller ikke sagt noe til familie og venner. Med førstemann fikk nærmeste familie vite det ca 30 minutter etter graviditetstesten hadde vist 2 streker, men det var fordi vi var på ferie sammen. Min mor syntes selv det var altfor tidlig å få vite noe, for det ble så lenge å vente til babyen kom =) Med nr 2 gjettet de nærmeste det ganske tidlig, ca i 7.uke, men denne gangen er det altså bare jeg og pappa'n som vet noe. Litt koselig. Vi har også tenkt å overraske besteforeldrene på julaften. Ingen mistenker noe, for vi har overbevist alle om at det var nok med 2 barn. Men vi gleder oss veldig til å fortelle det. Bortsett fra til sjefen min da. Vi er underbemannet på jobb, og han er livredd for svangerskaps-nyheter. Men han tar det nok med fatning =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt over 11 uker på vei og jeg har ikke sagt det til noen.Bare samboer`n somvet;o)

Vi skal fortelle det til helga,da er jeg 12 uker på vei!!;o)

Tiden flyyyr og jeg gleeder meg til å rope det ut!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i min 7. uke nå,og har fortalt det til den nærmeste familie og et par venninner bare.Og samboeren min selvsagt:) Klarte ikke og holde det for oss selv lenger......ikke så lett det når en er sprekkeferdig av glede:)

Men det er litt tidlig og glede seg enda,for mye kan jo skje........

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå gravid i 7 uke. Fortalte det til noen kollegaer, mor og far og noen veninner med en gang jeg fant det ut (4-5 uker), men noen av kollegaene syntest det var for tidlig å få vite det da. Men nå som julebordsesongen nærmer seg vil jo alle skjønne det. Mor og far ble veldig glad, men syntest også man skal vente med å fortelle det til flere. skjønner ikke selv hvorfor man må vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sist jeg ble gravid, et svangerskap som dessverre kun varte til uke 10, vi hadde fortalt hele familien og noen venner det etter uke 6, og jeg angrer ikke et sekund på dette i dag. Meg og min samboer fikk en fantastisk støtte fra alle vi kjente og det som gikk opp for meg var at veldig mangen rundt meg hadde opplevet det samme og viste hva vi gikk igjennom.

 

Er gravid igjen nå tre mnd etter, er i dag 4-5, foreldre og nær venn vet det allerede. slik at hvis det skulle gå gale, har man noen rundt seg.

 

si det til dem man vil når man vil er mitt råd, og skulle det gå gale som det skjelde gjør, var det en mening med det og da er det kjempe flott å ha noen rundt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vi skal fortelle det til familie og venner i jula, da er jeg 12+4, nå er jeg 9+1. Men på jobb er det mange som gjetta det.....så da var det bare å fortelle! Ellers vet noen venninner det! Godt å fortelle noen det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...