Gå til innhold

September: Når kommer neste baby?


Sept-06 venter på jan-09.

Anbefalte innlegg

Var inne på augustklubben en liten tur, og der er det noen som snakker om søsken allerede!

 

For min del husker jeg fødselen som om den var i går, selv om det allerede er tre måneder siden.

 

Men på den andre siden brukte vi halvannet år på å få til denne gulljenta vår, og jeg vet ikke om jeg har så god tid nå?

 

Hva tenker dere om nye fødsler og ny spedbarnstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første kom halvandet år før mit septemberbarn, så det gikk ganske fort. Ble sirka gravid den uken jeg holdt opp med å amme:) Så nå skal jeg ikke ha flere - ihvertfall ikke med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passert 30 med et par år, så jeg føler ikke at jeg kan vente for lenge... Men for øyeblikket har jeg nok med min første baby! Kommer sikkert til å vente ca 2 år, tror vi nå, men ting kan jo forandre seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått mine fire nydelige barn, men skulle det hende at vi ble gravide igjen - selv om det langt fra er planen - tror jeg ikke jeg ville tatt abort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis alt går etter planen så ca 20 mnd mellom de:) Er ikke skremt av fødselen, selv om jeg ikke er klar til å føde akkurat nå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var klar 4 timer etter fødselen! hehe

Nei,men jeg har lyst på tette barn ja.Vet ikke når vi begynne på neste.2 mnd kanskje;) nå tok det over ett år før denne babyen satt så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fødselen min har mer eller mindre tatt knekken på verpesyken for lange tider.. Dessuten så tenker jeg at jeg ikke vil småen min skal måtte dele på mammas kjærlighet og oppmerksomhet før han er 2-3 år. Vil tro det også må være meget slitsom med to tette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Til tross for en j.... fødsel som endte i haste snitt er jeg klar som et egg:) Dårlig hukommelse jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hvis det blir flere(hard fødsel), så vil jeg faktisk vente til førstemann begynner på skolen. vil være ferdig innen jeg er 30 år, og vil i utgangspkt ha 2, så det passer egentli perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...