Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt avent sin brystpumpe før men var ikke helt fornøyd, så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe medela sin.

Trenger erfaringer om denne pumpen.

Positive og negative erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke helt fornøyd med den manuelle til medela, synes den ble så fort slitt og virket som den ikke pumpet godt. Kanskje den elektriske er bedre? Har ingen pumper å sammenligne den med heller siden jeg kun har brukt medela sin

Skrevet

Heisann.Er bare innom her for å se.Har ei datter på 6 måneder og savnet litt og bla på disse sidene.

Jeg vill på det sterkeste anbefalle denne pumpen, grunnen er at den har en pumpefungsjon som setter igang utdrivningsrefleksen.

Jeg har slitt med ammingen med begge mine barn og til førstemann hadde jeg den gamle elektriske pumpen til medela.

Den klarte jeg ikke å pumpe ut noe serlig med.

Fikk anbefalt den nye på helsettasjonen.

Med den klarte jeg å øke melkemegden slik at jeg kunne fortsette å amme.En fordel til er at den bråker lite i forhold til den gamle.

Skrevet

Har ei venninne som fødte nå for noen uker siden, hun skryter veldig av den eletriske pumpa til medela, det er visst den som heter swing :) Har bedt meg anbefale den til alle som spør her inne på bim...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...