Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 ..tenker på hva som er "tidlig" ift å rulle, krabbe, sette seg opp, reise seg og gå? Er det tidlig om en unge setter seg opp når han er sju måneder, eller er det normalt? Hva er tidlig og hva er seint?
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 "Tidlig ute" vil jo generelt være om det er en del tidligere enn gjennomsnittet. Når man spør folk så kommer det jo an på den enkeltes erfaring, for det er vel ikke mange som går rundt med statistikken i hodet... Å sette seg opp ved 7 mnd vil jeg personlig vel ikke si er særlig tidlig siden mine har satt seg opp rundt den tida de ble 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Vet du hva som er gjennomsnittet da, på alle disse motoriske "milepælene"? Jeg kjenner unger som er 7 mnd som kan å sette seg opp, og så kjenner jeg unger som er 10 mnd som IKKE kan det, kjenner unger på 9 mnd som går, og noen på 15 mnd som IKKE går...
Firefly77 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Jeg lurer på når det er vanlig å få tenner, jeg... Min er 6,5 mnd og har ikke fått noen ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå