kjærlighetsbaby Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Da kjenner jeg murringer jeg kjenner veldig godt fra før av... Nemlig mensmurringer... Synes det er litt tidlig å kjenne de nå, siden ikm først er tirsdag! Men er ganske sikkert på at denne følelsen IKKE er til å ta feil av.. Blir litt sinna!!!
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Æsj...! Får håpe tr holder seg langt unna, og at det er andre "murringer" som skaper uro..... Krysser fingrene!!++++++++++
kjærlighetsbaby Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Føler meg 99% sikker.... til tross for rare murringer før helgen, som jeg var helt sikker på var festesmerter.. men, men.. en mnd eller tre fra eller til spiller vel ingen rolle! Babyen kommer nok! -både for deg og meg:) Lever i troen:)
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Det gjør den! Det kan man iallefall trøste seg med! Og så moro det blir når den sitter! Klem
kjærlighetsbaby Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Åååååå for en lykkedag det skal bli:) Gleder meg sånn!!
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Jepp=) Aldri så galt at det ikke er godt for noe, ikke sant? =)
kjærlighetsbaby Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 Vi venter ikke forgjeves:) Har troen på at det er en mening med det når det først skjer.. får leve i overtroen! Får nyte tiden før vi blir gravide da, latter vin og sang:) Da blir det en flaske vin på meg til helgen også da!!!! -det er jo fantastisk:) Også gleder jeg meg til å bestille el tester for første gang... Skal finne ut av dette en gang for alle, midt i julestria:) Neste forventede el blir da ca 19 desember.. da blir det mye sengekos!! Du da? Hvor er du i syklusen?
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Ja, klart det=) Jeg skal på julebord til helgen, og da er det jo fare for at det blir noen halvlitere =) Altså; jeg forstår ikke hva som er skjedd denne pp for meg, egentlig. Jeg forventet ikm 19.11. Det kan være litt variabelt +/- 2-5 dager, men jeg er jo ganske langt over det nå. Testet neg sist torsdag, så har mistet litt håpet.
kjærlighetsbaby Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2006 Oi..... Da virker det jo nesten som om du er gravid da....?! Det er jo flere som har opplevd å teste negativt lenge etter IKM, og plutselig er den positiv.. Jeg krysser fingrene for deg, og håper på å høre en gla melding snart:)
Miraculix Skrevet 3. desember 2006 #10 Skrevet 3. desember 2006 Nja, jeg tror egentlig ikke det, men. Håpet er der helt til tr kommer! Takk iallefall, tror jeg trenger alle "kryss" jeg kan få!!! *Ler* Klem
kjærlighetsbaby Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. desember 2006 He he.. skal sende deg masse kryss jeg:)
Nellybelly Skrevet 3. desember 2006 #12 Skrevet 3. desember 2006 Hei har du fått besøk nå? Jeg kjente meg litt igjen i det du skriver. Jeg begynte å kjenne mensmurringer torsdag, og jeg har ikm i helgen, senest tirsdag. Har hatt stikkinger i sidene, nederst i magen, vært kvalm og mange andre gr.symptom i en uke. I går kveld trodde jeg at jeg så litt rosa/lysbrunt på papiret, men det ble ikke mer. Og så litt igjen i dag tidlig, og tenkte at nå kommer den... Men det har den ikke gjort ennå. Men testet negativt... Klamrer meg til håpet litt til, og kommer den ikke til tirsdag så tester jeg igjen. Du skal teste tirsdag?? Vi får håpe tr holder seg unna!
kjærlighetsbaby Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2006 Hei:) Jeg har enda ikke fått besøk.. Hadde mensmurringer i kjent stil i går, men ingen tilng i dag..så langt! Tok en test i dag tidlig = negativ! Gidder ikke teste noe mer nå, før evnt menen uteblir. Men er som sagt veldig sikker på at den kommer snikende ganske snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå