Gjest Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 jeg har smerter nede på venstre side av magen.. Smerter er ikke voksesmerter ettersom jeg har de i tillegg.. Noen ganger er det så vondt at det går igjennom til ryggen... krampe rivende og sviende følelse.. minner litt om rier.. Men etter en 5-15 min så er det verste over. Har hatt det noen ganger i løpet av 4-5 uker.. hva kan det være?
Regnbuemor til 2 Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Det der syntes jeg du burde spørre en lege om. Jeg har vanskelig for og tro at noen her inne er kvalifisert til og ta det der over nettet. Det kan liksom være så mye rart. (bekkenløsning, prolaps, kynnere, osv). Masse lykke til, og håper du snart blir bedre:)
Elax Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har også vært plaga med skikkelige smerter nederst i magen, særlig når jeg stresser, har gått mye. Blir så vondt at jeg bare må sette meg ned en stund. Da gir det seg etter hvert. Er nå i uke 17. Skal til jordmor idag, så tenkte å høre hva det kan være.
lillebolla -høygravid- Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Er åxå plaget m sterke rivende smerter nede på venstre side av magen, har hatt det ganske ofte i det siste. Vanligvis har de gitt seg etter at jeg har fått satt meg ned å slappet av, men torsdagen så ble det akutt tur til sykehus, fordi jeg fikk konstante smerter som varte fra klokken 6 på ettermiddagen og til langt ut på natta, men de klarte ikke finne ut hvorfor og hva det kom av..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 Jeg var mye plaget med magesmerter i forrige svangeskap. Var sykemeldt de 4 siste mnd pga det. Det kunne komme når jeg skulle reise meg opp, og bare knakk sammen som om jeg fikk kink i ryggen, men det var magesmerter. Gynekologen eller helsesøster fant aldri ut hva det var! Trenger ikke være noe du, men snakk med legen din likevel...kan være smertefull kynnere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå