smiletryne Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Håper at noen kan svare meg på et spørsmål som kanskje er en smule dumt. men hva er egentlig en nesesuger (virker litt opplagt ut fra navnet men likevel), og hvor viktig er det å gå til innkjøp av en sånn?
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Når du er snørrete, kan du lett snyte deg.. det kan ikke de små. En nesesuger gjør jobben... Du bruker den til å suge snørr ut av nesa på de små. Man får kjøpt de på apotek, og det er nok kjekt å ha hvis ungen er snørrete.
smiletryne Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Takk for svar. har aldri hørt om de før nemlig. fint å få det avklart.
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Bare hyggelig Har selv fundert på om jeg skal kjøpe dette inn på forhånd eller vente og se når behovet kommer... Er vel kanskje kjekt å ha liggende til man skulle trenge det.... hmmmm
supermammatil2 Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg fikk faktisk bruk for det når forrige babyen min var bitte liten. Han var mye tett i nesa. Men det hjalp også å dryppe morsmelk i nesa, så du klarer deg uten... Men det kan være kronglete å få melk i nesa på en liten baby!
Bromelia Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Datteren min er 6 mnd nå... har fortsatt ikke trengt noen nesesuger....
smiletryne Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 hvor mye er prisen på de sånn ca?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Vi fikk god bruk for vår nesesuger... Brukte den til han var rundt 1-2 år, faktisk. Kjekk å ha. Ikke så lett å få de til å blåse ut av nesa..går som oftest andre veien...
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Det med å få til å dryppe morsmelk i nesa (eller øynene): bruk engangssprøyte (sånn "lekesprøyte")!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå