har fått lita pia Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 men har vært så dårlig(kvalm) at det har gått meg hus forbi at jeg faktisk er over på 2 trimster..herlig å være her nu da..termin 14.juni lurer på når dere går til innkjøp av barnevogn? tjohei og klem fra mei
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Hei og hå! Håper du har vorte litt betre med kvalme og slikt!! Vi skal kjøpe brukt vogn, så eg held augene opne på finn.no ein gong i veka eller noko. Reknar med det kjem masse vogner utover våren, sidan det har vore babyboom i Oslo i 2006, og det er sikkert nokon vognavhengige som vil ha ny vogn når bebisen rundar året
har fått lita pia Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 heia..vanskelig nick du har..hehe har blitt litt bedre,men bare de to siste dagen, men det har vært superdeilig:) Bor i nord jeg ,så det er ikke like mange vogner som selges brukt her..blir sikkert dyrt å få sendt sørfra..men jeg kikker i avisen , har jo enda god tid da:) når har du termin da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå