Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggelig å se at det er flere i samme situasjon og som kommer fra samme kant av landet. Selv venter jeg også nr.3. Mest trolig ei jente sa de da jeg var på UL. Er nå 18+2. Fra før har jeg en gutt på 9 år og ei jente på 1 år og 9 mnd. Er gift og bor i Møre og romsdal. Skal ta keisersnitt siste uka i april ved Molde sykehus. Har bestilt sterilisering i samme slengen. Dette er absolutt siste tilskudd i familien.

I dag har vi spist potetball hos svigermor og svigerfar.

Mann og barn er nå på julegrantenning, men jeg er ikke helt i form, så jeg valgte å bli hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei 1G 2J

Så koselig! =0)

Jeg er samboer, bor i Sørtrøndelag og er 34 (snart 35) år. Jeg har to barn fra før, en gutt på 8 og ei jente på snart 4år. Jeg er ikke sikker på om jeg skal føde på St.Olavs eller det lokale sykehuset her enda.

Jeg er 13+5 i dag så du ligger noen uker foran meg i løypa =0).

Jeg er ikke i storform for tida, og kvalmen har gjort meg lite lysten på mat. Jeg prøver å spise lite og ofte, og det hjelper litt.

Ang. kjønn så vet jeg ikke. Var på UL i uke 12, men UL-dama sa det kunne være begge kjønn, fordi det var for tidlig å se enda. Men det spiller egentlig liten rolle, vi har jo begge deler fra før. -Når har du termin da? Hvor gammel er du?

Trivelig å bli jent med flere damer. =0)

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei, hei!!

Er noen dager siden jeg har vært her inne og skrevet noe jeg nå, og da var det jo koselig å finne en liten hilsen :o) Ser du er kommet litt lenger enn meg og Lone du da, og at du vet når babyen skal få bursdag :o) Er det noen spesiell grunn til at du skal ta keisersnitt eller? Du trenge selvfølgelig ikke svare om du ikke vil. Selv tok jeg keisersnitt med nr.1 pga seteleie og for trangt bekkenmål, mens nr. 2 er født vaginalt. Så jeg har greie erfaringer med begge deler, men håper jeg får føde vaginalt denne gangen også.

Hos meg er det for tidlig å se noe kjønn ennå, og vi er vel litt usikker på om vi vil vite det også. Tar det litt på sparket tror jeg, er jo ikke sikkert det er mulig å se heller :-) Vi har jo en av hver fra før vi også, og uansett så er det ikke så viktig. Formen er stigende, og begynner nå å kjenne at det går an å ha et liv i tillegg til å være gravid også.

Vi snakkes igjen :o) God adventstid / førjulstid!

Skrevet

Hei igjen!

Så koselig å se deg igjen Ninni.*smiler* Ja man har jo et annet liv utenom BiM også så man er her jo ikke hele døgnet. Skjønner godt at du ikke er her hver dag jeg.

Jeg har begynt å kikke på annonser for barnevogn jeg nå. Tror jeg er gammeldags og vil ha en Simo kombi, som jeg er vant med fra de andre to. Men nå vil jeg ha en ny fra den jeg har fra før. Den er så falmet i trekket. Ja jeg trenger jo ikke en knall ny en, men en pent brukt går også bra. Har dere vogn fra før eller skal dere ha ny? Hvilken vogn har du lyst på?

Formen/matlysten er blitt bedre her også. Ihvertfall litt.

Det er faktisk blitt litt sent, så jeg tror jeg finner senga.Vi kan bimmes en annen dag.

Natta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...