Gå til innhold

Damer! Jeg trenger seriøst litt hjelp her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min er snart 3 måneder. Fullammet til hun var 2 måneder, da forsvant melka å vi var nødt til å begynne med mme. Vanlig mme spydde ho opp og den eneste som hun beholdt var Nan HA1, den som vi kjøper på apoteket.

De siste 2 ukene nå har bæsjingen forandret seg kraftig. Fra 1gang i døgnet til nå opp emot 6-7 ggr. Halvparten er grønn "normal" vare, mens halvparten er gul og tynn med masse slim i!!

Hun har også en del luftsmerter og gråter noen ganger da hun "trykker".

Hva er dette?? Luftsmertene blev bedre da vi begynte med minifom, og vi har time til behandling hos kiropraktor imorgen.

Noen med noen gode råd og/eller erfaringer?

Alle svar mottas med stort takk!

Hilsen bekymret mor...:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare legge til at allmentilstanden og humøret har vært bra!

Skrevet

avføringen kan variere fra konsistens ,farge og hvor ofte. så det er som regel ingenting å stresse med. noen kan gå opp til 14 dager mellom hver gang. :) hvis det er luft får du nok hjelp i morgen av kiropraktor :)

Skrevet

Jeg ammet min sønn i ca 6uker, så gikk meieriet konkurs her også. Nå drikker han collett med malt i. Virker fint det. Men avføringen kan være forskjellig selv om han drikker det samme hver dag. Alt fra en til 3 bæsjbleier pr dag. Farge og konsistens forandrer seg fra hard til "suppe" og fra gul til grønn og brun.

Det eneste jeg fikk beskjed av hs om å passe på var at det ikke burde gå mer enn to dager mellom hver avføring. Barn som får mm kan gå to uker uten, men ikke mme.

Lykke til med kiropraktor.

Skrevet

Utenom tema - men ser din datter heter Alva. Det heter min datter også :) - syntes bare det var litt hyggelig. Håper det går bedre med mme. Jeg kjenner flere som har hatt babyene sne til soneterapi og det skulle visst hjelpe veldig bra og hurtig.

Skrevet

Vil anbefale deg å gi henne litt sviskesaft, jeg ga min ca 1/5 av flaska da han var 3 mnd.

Avføringa kan varierer veldig, om det ikke bedrer seg, kan du spørre helsesøster.

Skrevet

Det er viktig å skille mellom barn som får mm og mme. Når det gjelder mm kan det fint gå 14 dager imellom. Når de får mme bør det ikke gå mer enn 2.

Skrevet

Kjempeflott navn ikke sant!!;O)

Skrevet

Kanskje det er tenner på gang...

gutten min fikk tenner ved den alderen og da begynte han å bæsje flere ganger om dagen, tynn slimete gul suppe, som rant ut av bleien så vi måtte skifte klær flere ganger om dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...