sjokoBolla Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Hva spiser den, og hvor ofte? Hvor mye sover den? Fått tenner? Kan ikke tro at det snart er 6 mnd siden tulla ble født. Store lille jenta mi Gøy å sammenligne da med andre. Hun spiser 220 ml mme fire ganger, 100 ml mme en gang....og to av de gangene med 220 blander vi ut med en stor porsjon grøt til kvelds og en liten til lunch. Sover som regel fra 19.30 - 08.30 uten mat Deres da?
Babykilo Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Spiser grøt to ganger, nekter alle slags grønnsaker enda. Ammes til grøten og tre ganger ellers om dagen og to ganger på natta (dessverre...) Fått to tenner, sover generelt lite og oppstykket. Men blir bare blidere og blidere og stadig mer aktiv. Ja, det er veldig rárt så fort tida går...
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Han er nå 6,5 mnd blitt. Fått 2 tenner nede Spiser litt grøt i 9 tiden om morningen. Litt frukt i 12 tiden på dagen. 16 tiden er det middag. 20 er det grøt Jeg ammer før alle måltider. Han legger seg rundt kl 20.30. Våkner 1 gang kl 23, ammer litt. Så kl 0500, ammer litt Så opp igjen kl 0900 Ellers ruller han rundt i hele stuen, dytter seg under sofaen, river ned alt han får tak i og er en utrolig gla gutt
Firefly77 Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Min er også 6,5 mnd, og har ikke fått tenner ennå. Jeg ammer ham ca kl 8-9 om morgenen (han vil ikke ha grøt da), ammer og gir ham frukt ca kl 12, kl 16-16.30 er det middag og og litt pupp og kl 1930 er det grøt og pupp, før vi legger ham ca kl 20. Og i tillegg spiser han 1-2 ganger i løpet av natten ennå. Og så må jeg si at Mashita=) beskriver min gutt ganske bra også :-). Han ruller og aker seg rundt omkring over hele stuen, prater og leker og er en utrolig glad og deilig gutt.
Dansk+ Norsk = nydelig gutt Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Min lille gutt er 6 mdr nå men blir 7 den 8 des. Han får grøt i halv ti tida, så pupp fram til middags glass i 3-4 tida og så grøt i 8 tida på kvelden, Han legger seg halv 9 og våkner opptil 3 ganger før vi står opp halv 9-9 tida dagen etterpå, Han har fått 8 tenner og kommer seg veldig fort fram med armene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå