Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Står ikke noe på glasset om det skal blandes ut med noe. Har smakt på den og den er da ganske mild i smaken. Kan dette gis rett fra glasset eller skal det blandes ut med noe/varmes opp???? *grønn*
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 den er ferdig til bruk. men du kan blande litt vann i den.
Benni-min Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Lurer jeg også på. Skal den varmes? Hvor mye burde de få pr gang? Er det lurere å gi dette ved hvert måltid i stedet for malt?
Libido- Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Ja det er bedre å gi sviskesaft enn malt. Malt kan gi "avhengighet" til tarmen, slik at de må ha malt for å kunne gå på do. Dette skjer ikke alle, men det har skjedd. Gutten min på 6 mnd. får ca 1/3 av flaska til kveldsmaten. Og han får en liten dæsj oppi vann flaska si til grøten ved frokost. Trenger ikke og varmes.
Beth84g Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Ok! Tusen takk for svar Var jo ikke meninga å være anonym da. Hender seg jeg kommer borti den knappen Men da fortsetter jeg bare å gi rett fra glasset jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå