AwholeNewWorld Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei på dere, Hvordan har helgen vært? Vel, vi hadde en grei fredag, uten veldig mye kvalme, men lørdagen var helt grusom. Kvalm bare jeg flyttet på meg i sofa`n... Noe bedre idag.. uff, jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å klage til samboeren min. Som for øverig er meget tålmodig med meg. Jeg har liksom unskyld meg på forhånd, i tilfelle jeg plutselig skal få et lite raseri utbrudd :=) Men det har heldigvis ikke kommet enda! ( Men du kan tro han går å venter på et! hehe! Jeg føler meg bare så utrolig frustrert! Ingenting hjelper mot kvalmen, og det går så til de grader utover humøret mitt, føler jeg og energien min. Har du noen gode råd? Jeg missunner alle som er i god form! Min eneste trøst er at det går vel over i uke12 :=) Vi prøver å få til et BIM treff i Oslo i Januar engang. Du er med på det? Gleder meg så utrolig til å treffe dere! Mine engler i en tung og kvalm hverdag :=) Hihi! Du, den lille og samboer får ha en fin søndag videre, så håper jeg å høre fra deg snart. Nå skal vi til Pappa`n min og spise fiske middag, vi. ( sunne som vi er :=)! ) Klem Linn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7327858-kj%C3%A6re-solstorm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå