Mathja Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Heisann. Her er jeg, ny prøver på BiM. Jeg er 25 år, og sambo er 27. Vi har nettopp bestemt oss for å prøve å få en baby. Og det er spennende, skummelt og gøy. Er det noen som er i samme båt? Gleder meg også til å få være med på diskusjonene her inne, og bli kjent med dere!
Mathja Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2006 Har forresten IKM uke 50, om det finnes en liste for det..
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hei og velkommen hit! Jeg har også ikm uke 50 Dette skal bli spennende Tenk å få en spire i julegave
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Hei, velkommen hit!!! Håper det sitter en spire hos deg snart=) Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 hei på deg!! velkommen til oss:-) nå er ikm uke 50 listen på førstesiden,så bare å skrive seg på. (kopier teksten og fyll inn navnet ditt under ikm dagen. husk å ikke kopiere nicket nederst)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Velkommen hit!! Dette er et kjempe flott frum for oss prøvere. Fint å ha noen å dele sine tanker med. Får også svar på en del en lurer her. Håper det sitter en spire hos deg veldig snart Lykke til med prøvingen! Klem
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 skal stå flott forum...ikke frum...he, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå