Gå til innhold

Ventetiden er over - gutten er født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødselshistorie - samme som på Novemberklubben!

Tenk jeg våknet kl. 05.00 på termindagen 25.11 med rier, endelig var det i gang. Var egentlig overrasket over at jeg måtte gå til termin siden dette var andremann, og førstemann kom 17 dager før termin. Det skulle bli en lengre og tyngre fødsel denne gangen. Hadde rier hele lørdagen. Når vi skulle legge oss i 23 tiden var det fortsatt 10 min. mellom hver ri. Fikk faktisk sovet et par timer, men i 03 tiden bar det i vei til sykehuset. Kom inn med 5cm åpning, Etter noen lange og tøffe timer kom gutten 08.10. Brukte lystgass og fikk akupunktur, det gikk greit, men fytti rakkeren og vondt det var. Følte ur-kvinnen i meg kom fram, hadde aldri trodd jeg skulle bli høylydt, da forrige fødsel forløp ganske stille. Men så var det over, og Adrian var endelig på utsiden. Han veide 4480, og var 51 lang, og 36 i hodeomkrets. Det var deffinitivt tøfft å føde en så stor gutt, jeg tar av meg hatten for de mødre som føder 5 kg klumper på naturlig vis. Det som var så deilig denne gangen var at jeg kom meg kjapt etter fødselen. Nå en uke etter, er jeg i stor-form. Vi koser oss masse hjemme nå med begge barna våre!

LAB78

Adrian født 26.11.06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse. Heldig som er ferdig altså....nå må du bare nyte tiden med den lille.....kose litt for oss andre og, hi hi...

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

gratulerer så mye med Adrian da...fint navn foressten

Skrevet

Grattis =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...