♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 Synes dere dette er et fint navn?? evt med mellomnavn marie eller sofie...hva er finest.. hilsen meg som fremdeles leter etter navn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Ihne Sofie er mitt yndlingsnavn i hele verden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (er kun 8 i hele Norge med det navnet, akkurat sånn!!)Og Ihne er mye penere meg H! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Min stemme går også til Ine Sofie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Min stemme går til Ine Sofie (Definitivt Ine uten H). Men synes det er veldig mange som blir hetende Emma Sofie, Anna Sofie, Ine Sofie, Mia Sofie, så tror jeg ville prøvd å finne et annet mellomnavn eller aller helst kun hatt Ine. Enkelt og vakkert! Som de sier i en el annen reklame: Det enkle er ofte det beste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Del Skrevet 3. desember 2006 Ina Mariell.....nydelig det da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #6 Del Skrevet 4. desember 2006 Ihne minner om tysk grammatikk, dårlig assosiasjon.. Ina er finest, og liker ikke sofie, så derfor må Ina Marie være mitt alternativ her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Da HarViTreUnger Skrevet 4. desember 2006 #7 Del Skrevet 4. desember 2006 Ine Sofie ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Foreslår Ina Cathrin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå