Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Har tatt fram stjerna og staken så klart, men også pynta litt med engler og små ting. Ingen nisser, men de kommer fram om en uke eller to tror jeg. Jeg er vokst opp med at vi pynter til jul på lillejulaften, men egentlig synes jeg det er koseligere at julepynten er der i desember enn på januar. Vi er borte hele jula så jeg synes det er greit å pynte litt før av den grunn også. Hva tenker dere om den saken? Flere som har pynta i dag?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Her er adventsstaken og stjernene på plass:) Og litt småtteri ellers, som engler, lys osv. Er så koselig å pynte til jul:) Stusselig at det ikke er snø her, da.. Klart er det koselig å ha pynten i desember, det er jo det som er julemåneden. Og da dere skal bort ville jeg gjort det samme, må jo nyte julepynten hjemme litt og:)
Cammy1 Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Her kommer alt opp idag - utenom juletreet da. Synes som over her at pynten er koseligst i desember. Når nyttårsaften er forbi, så er pynten ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå