lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Har fått det fra legen min.. Og i pakningsvedlegget står det at man skal begynne og ta de ved første dag av mensen. Men jeg har jo ikke fått tilbake mensen, kan jeg da bare begynne idag? Kan jo ikke gå og vente på den. Glemte og spørre legen... Noen som vet? Og har erfaring med Cerazette? er de greie?
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Kan begynne når som helst etter en fødsel sa legen min. Men de er ikke helt sikkre den første uka mener jeg å huske.
Sunshine, gogutten og maispire Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Du kan bare begynne når som helst! Eneste grunnen til å starte fra første dag mens er at da er de trygge fra første dag, om ikke må man ha tilleggspreventsjon i en uke! Jeg går på de. Har snart brukt opp to brett og er veldig fornøyd. Fikk mensen igjen etter bare tre uker, men det var liksom så lite at det ikke gjorde noen ting. Kan jo hende vi blir så heldige at vi slipper å ha mensen mens vi bruker de!! Eneste utfordring er å huske de hver dag... Hehe...
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Takk for svar! Høres greit ut dette.. Ja, får håpe vi slipper mensen. Savner ikke den... hehe
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg begynte på cerazette for en mnd siden,,, bare begynte rett på jeg,, hedde ikke fått igjen mensen jeg heller.. men jeg måtte slutte på dem...ble helt oppblåst og rar av dem.. og selv om jeg trene 3 ganger pr uke og går tur hver dag og spsiser sunt og ammer hadde jeg gått opp 2 kg på en uke.. så jeg slutta!!! Har hørt flere som det samme har skjedd med. jeg begynte på CONLUDAG i stedene spom er svakere og må taes eksakt samme tidspunkt hver dag for 1 uke siden og har ikke kjent bivirkninger enda.. oppblåstheten er på vei ned allerede.. så vær obs og følg med ...skumle puiller det der..,,d et er såpass nye på markedet at legen skriver dem ut til alle virker det som for å sjekke om det dukker opp flere bivirkinger liksom.. det var mange her inne som som ikke var fornøyde med dem... Men noen var fornøyde også så det kommer vel an på.. lykke til i hvertfal... bare følg med ;=)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 den er IKKE trygg før etter 14 dager fikk jeg vite iallefall!!!!
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 Ok. Takk for informasjonen.. Kjekt og vite! Skal være litt påpasselig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå