Cbabe med lille mannen Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 44 dager eller 6 uker igjen til termin............det går så treigt synest jeg... Føler jeg har gått dagsventende siden uke 24, noe jeg egentlig har med alle komplikasjoner. Kan det ikke bare skje nå da, orker ikke mere...... Er så sliten fysisk og ikke minst psykiskt...ikke sover jeg nesten og gråter for den minste ting, lille jenta mi lurer jo på hva det er med mamman sin. Dette svangerskapet har slitt på hele min lille familie...ingen har overskudd + att jenta mi har vert så mye syk nesten tre uker av de sisste 5.... Jeg vill ikke mere.....
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Uff, høres slitsomt ut... Dette er mitt første svangerskap, og jeg føler at ukene bare flyr avgårde jeg.... 6 uker igjen til termin jeg også. 34+1 idag.
Cbabe med lille mannen Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Så fint at du har et flott svangerskap...=) Skulle ønske det var meg.... Utrolig deiligt når en er førstegangs, så slipper du mer bekymringer enn det som er nødvendig.....=) Håper allt år fint for deg videre også, og att fødselen blir en fin opplevelse. Det er nemelig helt fantastisk...=) Lykke til.....
rødhette* Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Har vært plaget med bekkenløsning, ellers ingen plager. Ikke halsbrann, hemorroider, kynnere eller noen ting... bank i bordet! Hatt brystsmerter to ganger den siste uken, men føler selv jeg har vært heldig. Og når ukene nå flyr avgårde i tillegg... regner med jeg kan bli litt utålmodig når termin nærmer seg mer dog... Tusen takk for fine ord Lykke til videre til deg også, håper de siste ukene ikke går aaaltfor sakte for deg, og at du også får en fin fødsel
aeon Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 åååå...som jeg føler med deg....jeeg har vel hatt alle plager som er jeg og....og to uker igjen...tror jeg blir gæern......du får prøve så godt du kan å gjøre noe bra for deg selv, litt hver dag...ta ett bad eller noe...jeg har ingen råd enn det....sliter meg gjennom dagen jeg og....drittlei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå