Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Vogna mi begynner å skrante og jeg er begynt å titte rundt etter ny. Hvilken kan du anbefale? Trenger ei som kan legges helt ned, da han sover mye i vogna. Jeg er ganske høy så vogna kan ikke være for lav ved håndtaket. Noen tips??
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 hvilken modell da?Synes de er litt store, men nå er det leeenge siden jeg trengte sportsvogn da så husker vel kanskje feil..
Grubleguri Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Har kjøpt en rimelig, solid og grei en fra Hamarprodukter. Tre store hjul, så den fungerer godt i litt terreng. Ryggen kan legges helt ned. Vogna er lett (aluminiumsramme) og kan pakkes helt flat og til nesten "ingenting" ;-) Litt luftig og åpen er den jo, men mine 3 barn har sovet godt i denne og tilsvarende vogner fra de var 8 mnd gamle. En varm skinnpose og evt. regntrekk (følger med) gjør susen! Lykke til.
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Akkurat nå har jeg en Emmaljunga sportsvogn. Den er det stor plass i, så det er varmt og godt til vinteren (har lammeskinn i bunn & voksipose) Ryggen kan legges helt ned. Kan endre sitteretning for barnet ved å dra styret over KJempe lett. Kan dra styret opp slik at det blir høyere Det er myggnetting i kalesjen. Grei vogn
Vestlandske meierier A/S Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2006 takk for svar jenter:)
Luca Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Sjekk vogndebatten! Teutonia må nevnes når det snakkes om sportsvogn, og hvis det er viktig for deg å kunne sove godt i den. Vi har en Teutonia Mistral til snuppa på 2, og hun har mer enn god nok plass der når hun sover daglig i den. Lillesnupp har en Teutonia Spirit S3, en 3-hjuling. Den er jo mye bedre å trille, kan ikke sammenlignes men noen liker jo best 4-hjulinger. På Mistralen kan styret vippes over, og har brukt denne funksjonene mye i forbindelse med sol. På Spiriten kan sittedelen vendes, og kommer til å bruke det når lillesnupp er litt mer klar for å se verden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå