Gå til innhold

Hvor lenge blør en etter utskrapning?

TinaP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok veldig individuelt. Blødde 2-3 dager etter utskrapning, spottet 4-5 etter det, EL igjen 16 dager etter utskrapning og fikk mensen nøyaktig en mnd etter at jeg begynte å blø... Var i uke 9, hadde ganske kraftige rier i 3 dager før utskrapningen. (grusomt ord)

Virker som ting har stabilisert seg greit, men siste mens var usedvanlig kraftig. Blir spennende å se når EL kommer nå. Da skal jeg prøve å bli gavid igjen....

Annonse

hei!

jeg hadde utskrapning den 14.nov. pga.BO(tomt fostersekk) og var sa 8,5 uker på vei.Jeg blødde bare 3-4 sager ganske rikelig og spottet lit og litt i 3-4 dager.25.testet jeg positivt på EL-test digitalt...og satte i gang jobbingen den 26.nov.1 uke etter merket jeg noe forandringer i kroppen som litt ømme bryster vondt i korsryggen, og mensmurringer..har de fortsatt...jeg testet 2.3. og 4. nov. da viste det seg positivt på gravidtets teste..Nå føler jeg meg ganske gravid igjen testet ifag tidlig og da viste testen negativt...jeg blir sprø av dette jeg...må nesten vente par uker til før jeg har den endelige svaret....

Dette vle et lagt skriv men håper at du fårstod hva jeg skrev...

*Klemz*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...