adelia*termin 18/10* Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Han er bare 15 dager gammel, han er forkjølet. hoster og er tett i nesen stakkar. i tillegg sover han hele tiden utenom når han spiser. Det gjorde han ikke før han ble forkjølet så han er nok slapp. Han har ikke feber, men det har jo babyer under 3 mnd skjelden. Jeg vurderer å ta lille gutt med meg til legen senere, er Jeg hysterisk eller?
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Flott å høre:) Svigermor syntes jeg er det. Jeg svarte at det er vel bedre å gå til legen 1 gang før mye enn 1 gang for lite
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Nå kan jeg jo legge til følgende; dersom det ikke bare er en forkjølelse men influensa så er det viktig at vesle kan få litt hjelp av legen og bli frisk, samme i og for seg dersom det er en forkjølelse... Er jo ikke ålreit å være syk uansett alder! Finnes sikkert ikke så mye man kan gjøre selv hos legen, men bedre å få sjekket det ut siden han er slapp...
Blomman Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 nei, hysterisk er du ikke. Små barn som er slappe bør sjekkes av lege - allmenntilstand er viktigere enn feber - så ta en telefon til legevakta uten dårlig samvittighet. (alltid beder med en legetur for mye , enn en for lite) ;-)
♥maxen min♥ Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Synes ikke du er hysterisk jeg. Følg mammahjertet ditt du, det vet alltid best! Ta en telefon til HS el legen din i morgen så får du nok komme til legen i morgen. Vi har også vært til legen "1 gang for mye" enn for lite siden han har vært en del syk, og det beroliger. Er sikkert ikke noe alvorlig, men er ikke noe godt å være så bekymret for det lille knøttet man elsker over alt på jord heller. God bedring da!!
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 har pratet med legevakten, sykepleier ba oss ta med gutten på barneklinikken. han var så liten sa hun at han måtte sjekkes. Så nå må sambo komme seg hjem så vi kan dra.
Blomman Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 lykke til da! Hvis du får tid får vi kanskje høre hvordan det går med dere..... God bedring og klem fra
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2006 Hei hei:) vi er tilbake fra barneklinikken med babyen. han var rød på ørene sine og kraftig forkjølet. Fikk beskjed om å følge godt med han og komme tilbake hvis han ble verre. Tusen takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå