Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan det være at hentelappen på posten er blitt borte?

Jeg opplevde det samme engang nemlig, medisinene kom ikke og jeg måtte få ny forsendelse!

Posten hadde rotet bort pakkelappen min. Kanskje du kunne høre med postkontoret og be de gå igjennom pakkene. Pleier å være ganske greit for dem å gå igjennom, pakkene skiller seg litt ut og de husker ofte forsendelsene fra sykehusapotek:o).

Hadde ringt sykehuset imorgen igjen jeg og hørt hva du skal gjøre hvis de ikke er dukket opp da også.

Lykke til

klem

HEI!

Då eg skulle starte med mitt første forsøk fekk eg sms frå apoteket at medisinene var sendt. Eg fekk dei ikkje i posten som avtalt. Kontakta det lokale postkontoret som spora pakken. Anbefaler deg å gjere det i morgen. Min vart funnet på ein postsentral halve vegen mellom apoteket og meg.

Hei!

Eg fekk hentelappen fra posten ca 1,5 uke før spraystart, så det var jo merkelig!!

Hadde ringt å hørt med sykehuset en gang til, og spurt hva du skal evt gjøre dersom de ikke kommer!!

dersom du bor litt nærme sykehuset, kan du kanskje få hente de der og??

Håper du får en lapp i morgn da:)

klem

Annonse

Du må ringe til det sykehuset du hører til, så kan du få oppsporingsnr. på pakken.

Det samme skjedde meg, begynner i mogen på sprayen, har ennå ikke fått hentelapp på posten.

Men jeg fikk det nr. sporet det så opp og printet ut "hentelappen" på nettet. Svupp, så var med. på plass.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...