jeg&sambo er foreldre Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Jeg koser meg med en kopp akkurat nå og det har jeg gjort nesten daglig i hele svangerskapet. http://www.matoghelse.no/vaarens-vitaminbombe-brennesle.325548-49280.html
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Det høres lurt ut egentlig. Hvor får du kjøpt sånn te? På helsekost?
jeg&sambo er foreldre Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2006 Ja, jeg kjøper min på helsekosten. Eller man kan gå ut å plukke:):)tji hi
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Har smakt det før, smaker pyton spør du meg. Ellers hadde jeg drukket det..
Lystpåentiljeg Skrevet 4. desember 2006 #5 Skrevet 4. desember 2006 God fornøyelse Får halsbrann av å se på en pose te, så holder meg unna alle typer. Angående nesle-te, så har jeg faktisk hørt det motsatte, at gravide ikke skal ta det, men er jo så mye varierende info ute og går, at det er jo ikke godt å si hva som er riktig.
Taram har gutt&jente Skrevet 4. desember 2006 #6 Skrevet 4. desember 2006 På den siden står det "Det er kanskje ikke så rart at innfødte kvinner i Nord-Amerika tok urten under graviditet for å styrke fosteret og gjøre fødselen lettere. Brennesle er også et utmerket sammentrekkende middel mot kraftige og uregelmessig menstruasjon." Får ikke de to opplysningene til å stemme overens, man bør vel ikke ta et 'sammentrekkende middel' når man er gravid..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå