Gå til innhold

JEG ER SÅ LEI!!!!!! (Syte....)

Anbefalte innlegg

Sitter å prøver å tenke på andre ting, jeg vil så inderlig bli gravid, men det hjelper jo ikke å tenke på det 24/7.. Men det klarer jeg bare ikke. Jeg kan tenke på at jeg ikke skal tenke på det, hvis dere skjønner, men det sitter alikevel godt plantet.

Noen ganger blir jeg faktisk lei av at jeg ikke klarer å tenke på noe annet, til og med!! Det er ingenting som betyr mer for meg enn dette. Men men.. Sånn er det vel, bare. Noen ganger føler jeg at jeg rett og slett ikke kan bli gravid, siden det tar så lang tid, men det vet jeg jo at ikke stemmer...

Satt akkurat på tvn og da kom jeg rett på Emil i Lønneberget, og da kommer det nesten en tåre i øyekroken. Jeg kan fortsatt stå opp kl 8 i helgene for å se på barnetv jeg altså, bare fordi jeg har så fine minner fra da jeg selv var ei lita jente og mamma og jeg satt der godt plantet i sofaen og hadde vår egen lille spesielle kosestund sammen. Gleder meg til jeg slipper å sitte alene og nyte denne lille fredelige morgenkosen (*Ler*)

Jaja, der fikk jeg klaget litt!!

=) Hjelper å slippe ut litt trykk innimellom!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7327210-jeg-er-s%C3%A5-lei-syte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Huff man blir nærmast litt besatt av disse babytankene! Jeg kan ikke forestille meg hvor slitsomt det er å prøve og prøve så lenge. Jeg beundrer deg veldig for at du ikke gir opp!! Du skal se at det er ikke lenge til du kan dele morgenkosen med en liten=)

*Trøsteklem*

jeg tror det er sunt å ta en pause fra BIM mens man prøver.( ikke halt pause men ikke henge her inne i timesvis, slik jeg har gjort..hihi) Jeg ble helt besatt en periode og tenkte ikke på noe annet. Nå har jeg begynnt å teke på andre ting, planlegge hytte turer, syden tur, bryllupsreisen min osv. Har slutta å planlegge etter hva jeg kan gjør "når jeg blir gravid neste periode" hehe.. Det er jo sykt, det kan jo ta mange måneder så jeg må jo ha et liv i mens.

Jenter,slapp av!! bebysene våre kommer en gang når de selv har lyst..

Lykke til alle sammen!!

hallo junesus, jaja i dag kom tr....faktisk så var det litt godt for nå slipper jeg å lure også kan vi begynne på nytt denne mnd:):) og du er bare skikkelig lei nå snuppa??:) du må ikke gi opp dette har vi jo snakka om opp til flere ganger;);)det ordner seg jo alltid for snille jenter vet du;):D

Annonse

Hehe;-)

Nei, jeg tror det må gjøre disse "vente"-dagene etterpå enda mer spennende. Du vet liksom at du har hatt el+sex, enda sikrere på at det er mulighet for klaff!! Jeg har aldri brukt el-test selv for å konstantere el, først kjøpt meg det nå i det siste!! Det har jeg kanskje sagt før, men.. :) Men jeg får jo aldri satt igang!!

Og ja; Jeg ER faktisk FORTSATT online.. *Ler* Helt utrolig, vetu.. Går liksom litt sånn frem og tilbake i leiligheten, klarer ikke helt å legge det til siden, denne jæ.... siden.. *Ler*

Man lærer jo noe nytt her hele tiden vetu!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...