Gå til innhold

Trykk i brystet

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå 22 uker på vei. Har ikke trent noe i svangerskapet, da jeg har vært en del dårlig. Dette merker jeg også på formen.

Bare jeg skal gå opp en trapp/liten bakke må jeg hive etter pusten. Å snakke samtidig som jeg går da, er slitsomt. Det kjennes som alt skviser og det trykker i brystet. Blir litt redd.Har tatt to dagers rytmeregistrering av hjertet, ingenting galt funnet. Hadde også trykk/press da. Blodtrykket er 120/70 hele tiden. Ok blodprosent.

Noen andre som har (hatt) det slik???

Fortsetter under...

Jeg har det presis på samme måte. Jeg har en kronisk magesykdom med betennelser i spiserør og magesekk. Til tider er det så ille at jeg føler at det er noen som sitter oppå brystet mitt og klemmer. Jeg har faktisk hatt litt lavt BT og Hb er helt på bånn. Ingen kan forklare hvorfor det er slik og det er frustrerende. Det beste er faktisk å ta det med ro, samt å få trekke litt kald frisk luft.

Er faktisk verst i de perioder hvor det er mye regn og ille vær ute. Så i disse mørke og regnfulle dagene har jeg det ikke morsomt i det hele tatt! :(

Du kan jo prøve å ta litt syrenøytraliserende å se om det hjelper! Det tar toppene hos meg i hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...