Gjest Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 29.11 akkurat på termin fikk vi vårt første barn:) En skjønn liten gutt. Fødselen var heftig og tøff. Men så verdt det. Den forløp og bygde seg opp akkurat som den skulle. Å være mamma er helt fantastisk. Ubeskrivelig, Samtidig som det ikke har gått helt opp for meg ennå. Med dette takker jeg for meg her inne. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere, Har lært utrolig masse av dere:) Lykke til videre alle sammen!!! Klem fra
revehalen Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Så koseligt:) Gratulere såååå masse:) Ønske deg lykke te videre!!!
Abracadabra Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer så mye tuppa! Jeg venter fremdeles, sukk.... :-) Bra at alt står bra til med dere, ønsker dere all mulig lykke til videre! klem fra en utålmodig
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Gratulerer så mye med gutten og lykke til videre fremover :0)
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Gratulere, gratulere, gratulere!!!!! Du kommer vel med en fin fødselshistorie til oss, ja?....... Er så koselig med det! Kos dere fremover!
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Så kos. Gratulerer masse og lykke til fremover ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå