Gå til innhold

Hun sovner kl 12-1 hver natt, kan man "snu dødnrytmen"? (en mnd gammel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sovner ved at vi bærer henne eller puppes i søvn, hvis jeg legger henne ned så skriker hun. Sånn går vi og bærer henne til kl 12 -1 hver natt. Kan man få henne til å sovne tidligere? Er hun for liten til det? I så fall hvordan gjør man det, vekke henne tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

døgnrytmen...skulle det stå

Skrevet

Heisann

Er i samme båt....

Gutten min på 7uker sovner for natten kl.3.00

Han skriker mye før han sovner og må også bæres få pupp intill han sovner.Av og til må jeg bare la han ligge og skrike litt før han sovner, kan bli for mye pupping og luft i magen og enda mere skriking av det har jeg funnet ut.

Jeg har lest meg til at de er enda litt for små til å snu døgnet, de har fortsatt den rytmen som de hadde inni magen.

For min del gjør det ingenting, jeg sover utpå formiddagen sammen med klumpen.......

Skrevet

Det er fullt mulig å snu dem, jeg klarte det med min, men det krevde en del av meg da...

De må ha ca 1,5 time med våkentid før de får nattstell, så deilig langt nattstell, så legges.

Her lot vi henne sutre, på mørkt rom i vognbagen, tok henne opp når hun skrek og la henne igjen når hun var rolig og sånn fortsatte vi. Det tar 3-4 dager å gi dem en ny rutine og snu døgnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...