Gå til innhold

Nok en gang tilbake som prøver.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer enn det er det vel ikke nødvendig å si egentlig.

Dere skjønner selv hva som har skjedd.

Tar en bitteliten pause herfra nå,så snakkes vi nermere Jul igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEEEEEEIIII ! Kjempetrist å se at det ikke gikk bra denne gangen. Forstår godt at du kan trenge en liten pause nå. Tenker på deg og sender deg en trøsteklem i sorgen. Vet at det ikke blir så lett å kose seg i jula, men du skal vite at vi tenker på deg!

Hold likevel fast ved håpet om å holde en liten 2007-baby i armene dine.

Skrevet

Uff, stakkars deg skifter!! Nå syns jeg du har fått mer enn nok, og ALT for mye!!

Men du må også ha en utrolig sterk psyke som greier å komme deg igjennom dette gang på gang.

Håper du har god støtte rundt deg, og at du igjen kan karre deg tilbake, og ikke minst at dette blir din SISTE SA!!

God og varm trøsteklem fra meg

Skrevet

Nei skifer...

Det var ikke sånn det skulle gå denne gangen...

Jeg finner ikke ord jeg,blir forferdelig trist på dine vegne...

Håper du finner trøst og støtte hos din kjære.

Ta godt vare på deg selv!

God klem fra

Skrevet

Kjære skifer. Føler meg passe dum som sendte deg en stor gratulasjonshilsen i går. Skulle gjerne ha fått slettet den ja. Skjønner ikke at du skal være så uheldig gang på gang. Jeg blir skikkelig lei meg nå. Trodde ikke det skulle gå an å miste så mange ganger jeg. Håper du kommer tilbake hit når du har fått SAen litt på avstand.

Stoooor trøsteklem fra

Skrevet

Kjære deg, blir helt matt jeg... Så trist dette var, hva må ikke du tåle. Det er sikkert greit å få tankene over på noe annet en stund, skjønt jeg vet hvor vanskelig det må være. Ta vare på deg selv, lytt til kroppen din, det er viktig nå. Jeg håper du og dere i Skiferhjemmet finner god trøst i hverandre når livet tynger.

Sender deg mange varme og gode tanker.

Stor trøsteklem fra

Skrevet

kjære Skifer,

Dette var skikkelig trist. Var så glad på dine vegne.

Helt utrolig hva noen må er nødt til å gå igjennom. Ta vare på deg selv og kom tilbake med ny frisk!

God klem fra meg

Skrevet

Forferdelig trist å høre at du må gjennom dette nok en gang!

Håper det ikke blir for lenge før du gir lyd fra deg igjen.

Stell godt med deg selv!

Klem fra

Skrevet

Stakkars deg, Skifer! Du har da jammen hatt meir enn nok motgang nå. Du blir jo tydelegvis lett gravid, berre så fortvilande at det går gale igjen og igjen. Men ikkje mist motet, vennen!

Skrevet

Å nei... Det var utrolig leit.

Lykke til videre; håper vi sees igjen om ikke så lenge.

Varme hilsner fra

Skrevet

Huff så sørgelig!!!! Jeg er så lei meg på dine vegne

Skrevet

Takk for alle gode ord jenter,det er godt å være her selv om jeg heller ville vært gravid slik som dere alle også ønsker selvfølgelig,skulle ønske vi alle flyttet over til modne gravide i samlet flokk som Julepresang.

Masse klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...