Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #1 Del Skrevet 3. desember 2006 kan dere være så snill å hjelpe meg??? trenger forslag til navn som klinger fint sammen med kamilla... ikke noe "johanne" eller "margareth!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 3. desember 2006 #2 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg tenkte Johanne med en gang. Kamilla Alea Kamilla Marie Siv Kamilla Kamilla Helen Kamilla Olivia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Kamilla Olava Kamilla Eline Kamilla Lovise Kamilla Bianca Kamilla Hermine Kamilla Leonora Kamilla Linnea Mie Kamilla Kamilla Otilie Kamilla Oline Kamilla Tomine Noen du likte? Synes egentlig Kamilla er finest alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 3. desember 2006 #4 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er jeg også enig i. Men flott at du skriver det med K! Jeg er en av de som syns navn kan skrives med K istedet for C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Del Skrevet 3. desember 2006 Kamilla Sofie Kamilla Martine Kamilla Celine Kamilla Therese Kamilla Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #6 Del Skrevet 3. desember 2006 Kamilla Malen Kamilla Helen Kamilla Linnea Kamilla Sofie Kamilla Rene Kamilla Siren Kamilla Madeleine Kamilla Rebekka Kamilla Josefine Kamilla Mariell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #7 Del Skrevet 3. desember 2006 vi har tenkt litt på kamilla marlen kamilla helena kamilla viktoria kamilla helen kamilla eirin kamilla marielle men er ikke helt fortrolig med noen ....... huff d er vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
//MAM\\ Skrevet 4. desember 2006 #8 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjenner en jente som heter Kamilla Fredrikke. Synes det er koselig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #9 Del Skrevet 4. desember 2006 Mååå du ha mellomnavn da??? syns det holder med bare Kamilla jeg...for det heter jeg nemlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 5. desember 2006 #10 Del Skrevet 5. desember 2006 Kamilla Iselin eller Kamilla Elise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå