<3 + <3 + <3 Skrevet 3. desember 2006 #2 Skrevet 3. desember 2006 Hehe...Brio tuppa.... Simo bli jo så svæææær.......åsså e Brio my meir "sporty" ;p
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Spørs jo på dine behov da... Og hva du ønsker deg av en vogn av funksjoner.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 De er i grun ganske like. Begge kan fås med vendbart styre. Det er forskjell på vekten tror simo veier 20.9 kg (kombi.) og brio 16.9 (kombi). Tror det er litt forskjell på stoffet.
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Tror det er en smakssak.. sikkert gode vogner begge to. selv skal jeg ha simo duo.. den veier 16 kg. Jeg syns den er penere enn brio... men det er min smak da. Hva med emmaljunga da? det er jo knall fine vogner..
HufseTufsa:) Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 brio duo er finest:) og veier bare 12 kg med baggdelen. er ikke sikker med sitte delen. jeg skal forresten selge min når jeg er ferdig med bag delen... kjempe tøff vogn med lik flees pose, stelle veske, netting og regntrekk. sitte delen er helt ubrukt.
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #8 Skrevet 3. desember 2006 Nei, vil ikke ha duo.. Synes ikke de er no fine.. Men tror det blir brio kombi.. Heller mer mot den enn simon! Ettersom simon er 4 kg tyngre.. Har litt og si. Ellers synes jeg de er kjempelike...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. desember 2006 #9 Skrevet 3. desember 2006 Brio kombi helt klart! Både fordi den er lettere, fordi den har teleskopstyre og ikke knekkstyre, og ikke minst fordi den er mye tøffere designmessig. Simo er fremdeles traust synes jeg....har hatt begge deler:-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Stod det mellomde to ville jeg sagt brio, simo er litt gammeldags for meg.. men her blir det emmaljunga selv om den er tung;-)
milva76 Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Ang. vekt. Simo kombi veier 20,8 kg inklusive hjul ifølge hjemmesiden deres. Brio kombi veier eksklusiv hjul i Compactversjonen og 15,3 kg eksklusiv hjul i teleskopversjonen. Lufthjulene veier i overkant av 1 kg. Personlig syns jeg den nye Brio Happy med det nye understellet er superfin. Liker den så godt i den fine rødfargen med sølvfarget understell. Fasongen på bagen er så fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå