Gå til innhold

Simo kombi vs brio kombi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...Brio tuppa.... Simo bli jo så svæææær.......åsså e Brio my meir "sporty" ;p

Skrevet

Spørs jo på dine behov da... Og hva du ønsker deg av en vogn av funksjoner.

Skrevet

De er i grun ganske like. Begge kan fås med vendbart styre.

Det er forskjell på vekten tror simo veier 20.9 kg (kombi.) og brio 16.9 (kombi). Tror det er litt forskjell på stoffet.

Skrevet

Tror det er en smakssak.. sikkert gode vogner begge to. selv skal jeg ha simo duo.. den veier 16 kg. ;) Jeg syns den er penere enn brio... men det er min smak da. Hva med emmaljunga da? det er jo knall fine vogner.. ;)

Skrevet

brio duo er finest:) og veier bare 12 kg med baggdelen. er ikke sikker med sitte delen. jeg skal forresten selge min når jeg er ferdig med bag delen... kjempe tøff vogn med lik flees pose, stelle veske, netting og regntrekk. sitte delen er helt ubrukt.

Skrevet

Nei, vil ikke ha duo.. Synes ikke de er no fine.. Men tror det blir brio kombi.. Heller mer mot den enn simon! Ettersom simon er 4 kg tyngre.. Har litt og si. Ellers synes jeg de er kjempelike...

Skrevet

Brio kombi helt klart! Både fordi den er lettere, fordi den har teleskopstyre og ikke knekkstyre, og ikke minst fordi den er mye tøffere designmessig. Simo er fremdeles traust synes jeg....har hatt begge deler:-)

Skrevet

Stod det mellomde to ville jeg sagt brio, simo er litt gammeldags for meg.. men her blir det emmaljunga selv om den er tung;-)

Skrevet

Ang. vekt.

Simo kombi veier 20,8 kg inklusive hjul ifølge hjemmesiden deres.

Brio kombi veier eksklusiv hjul i Compactversjonen og 15,3 kg eksklusiv hjul i teleskopversjonen. Lufthjulene veier i overkant av 1 kg.

Personlig syns jeg den nye Brio Happy med det nye understellet er superfin. Liker den så godt i den fine rødfargen med sølvfarget understell. Fasongen på bagen er så fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...