Gå til innhold

April: Sugemerke... he,he...

Lykketrollet 05♂+06♀+10♀

Anbefalte innlegg

Her går jeg rundt og føler meg ganske fjortis om dagen... Lille-tulla (3 uker gammel) er veldig glad i mammas pupp, og er alltid klar til å "plugge seg på". Så i går når det begynte å nærme seg spisetid og jeg holdt henne, så begynte hun å smatte meg i ansiktet, og fant til sist frem til haken, som hun tok skikkelig sugetak på. Vi lo av henne, og syns hun var kjempesøt. men etterpå så jeg at jeg har fått skikkeig sugemerke på haka av det! Litt av noen muskler i munnen på den jenta! Så her går jeg med sugemerke midt i ansiktet da... Det er jo mye mer uskyldig enn det folk tror når de kikker på meg går jeg ut i fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, ja det er muskler i de små kroppene!

Så heldig du er som har en liten sugekopp på tre uker :-))) Vi skulle veldig gjerne hatt en liten en til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig!! Jeg fikk bokseleppe da Matilde var under ei uke. Hun grein og grein den første natta hjemme (gjorde ikke det så ille på sykehuset) og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre til slutt. Men kysse på henne måtte jeg jo, og jaggu sugde hun seg ikke fast på overleppa mi!! Iiiiik! Men holdt kjeft gjorde hun (kjærkommet klokka 3 på natta). Ikke fullt så behagelig for mor likevel, og da jeg fikk koblet henne over på puppen så sto jo leppa mi ut som den verandaen. Flaks for meg var det borte dagen etter :oD Og muskler, ja - de suger jo for livet ;oDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe! Det gjorde Natalie en gang også, men det var heldigvis nedom puppen så det var litt lettere å skjule! hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...