Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så vanskelig enn å spå andre. Jeg er veldig treffsikker på andre mens til meg bommer jeg titt og ofte. Men er det noen som vil spå meg og se hva de får i forhold til deg jeg selv får? Jeg bruker pendel da.

Fødselsdato 22.04.83

Forlovelse, samboere,svangerskap, jobb? Jeg har egne svar men noe av dette har skulle skjedd men ikke skjedd enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan gjerne spå deg generellt, men ikke spesifikkt på svangerskap og spm om du blir gravid? Men dette gjør jeg hvis du spår meg tilbake... bruker du andre hjelpemidler en pendel? for det bruker jeg noen ganger selv, og jeg har erfart at dette er et vanskelig hjelpemiddel iallefall om spørsmål på seg selv, da pendel svarer på det vi ønsker å få til svar. Å ja det er vanskelig å spå seg selv i det hele tatt. Gi beskjed om du vil bytte tjeneste her... mye artigere når man får noe tilbake, selv om takk og tilbakemelding ofte er godt nok.

klem og lykke til

Skrevet

Bruker bare pendel ja, har prøvd litt med tarott men har ikke tid til å lære meg det helt enda. :) Litt vanskelig syns jeg. Jeg har nettopp tatt en runde med pendeln min for å se om jeg er gravid, og jeg skrev ja og nei på to lapper, på 4 av 4 gang fikk jeg ja over lappen som lå opp ned som det sto ja på. Jeg kan godt prøve å spå deg, men jeg må ha konkrete spørsmål å spå etter, samt fornavn og fødselsdato :) Kan spå her :)

Skrevet

Det eneste jeg legger ut er stjernetegnet mitt, dette av forskjellige årsaker og fordi det er det eneste jeg trenger som informasjon selv når jeg jobber. Kan uansett legge på deg men og stjernetegnet ditt finner jeg i linken der du har lagt ut fødselsdato. Men det blir ikke før senere i kveld/natt... legger det ut her jeg da?

Skrevet

Forstår :) Ja du kan godt legge det her :) jeg får prøve å spå deg når det blir litt roligere her i huset :)

Skrevet

Hehe du er så snill, skal i bursdag nå jeg, men jeg jobber uansett best når det er kveld/ natt så jeg legger på deg når jeg kommer hjem.

Jeg er skorpion og spm mitt er hvordan skal jeg forholde meg til barnefaren og vil han komme tilbake???? snufs

er blitt alene, men er i fighterform for mitt barn. Vi skal nok klare oss, men jeg håper han skjønner hva han går glipp av...

Skrevet

Hei hei KineMi

Først litt om deg som person: Du er nok det jeg vil betrakte som en god venn i nøden, da du ikke har problemer med å stille opp for andre som kan ha behov for noen trøstende ord eller en hjelpende hånd. Din lojalitet resulterer i at hemmeligheter blir hos deg. Både blomster, barn og dyr trives i ditt selskap, andre også for den del da du har en egen evne til å folk til å føle seg bedre. Du er kanskje litt lettlurt, men dette trenger ikke være negativt, bare pass på så ingen utnytter din godhet.

Så over til din nå værende situasjon: Jeg vet ikke om du har barn fra tidligere, men noe her sier meg at du ikke har det? Men for tiden ser det ut som om du omgir deg mye med barn, kanskje jobber du med barn eller du har noen i din nærhet. Du trives uansett i barns selskap ser det ut som. Du opptrer vennlig, og personer i din nærhet setter utrolig pris på deg for tiden. Dine tanker er opptatt av det å skape en hel familie og du drømmer om den lykkefølelsen det vil gi deg. Sårt ja? Men ikke la det stoppe deg fra å nyte andre gleder i livet. Tenker du på en familiebegivenhet? Er det noe du har uoppgjort med noen bør du ordne dette nå, for det sliter på deg. Løs også opp den anspentheten og stresset du føler på i forhold til det å få barn. Tenk på noe annet en stund, det er vanskelig, men verdt et forsøk skjønner du. Tror en reise vil gjøre deg godt, noe som også kommer fram av andre kort her.

Du har tidligere måtte vise måtehold i situasjoner, dette skal du ha med som lærdom, så det skal du gjøre nå også. For å bevare balansen vil et råd til deg være… prøv å få fornyet energi, samle eller opparbeide nye krefter. Du er kanskje litt sliten. Prøv healing eller andre former for terapi… Kranio sakral terapi er noe jeg selv har hatt god erfaring med. Uansett prøv noe. En fisk, skorpion eller kreps kan også bidra med noe her. Prøv og visualisere gode opplevelser fra tidligere, hva har gjort deg avslappet og lykkelig? Prøv å finn den følelsen igjen.

Du trenger også litt tid for deg selv, jeg ser du prøver å forstå enkelte ting.. noen svar ligger nok i deg selv, hvis du bare kjenner etter. Det virker som om du stiller en del spørsmål rundt det åpenbare, kan det være at noen andre kan veilede deg litt på veien, der du ikke finner svarene selv? Let og du vil finne.

I de nærmeste ukene vil du nok sveve litt i det ukjente, men du er på vei inn i en ny fase av livet, også her får jeg opp en reise??? Du kommer til å handle en del på impuls, men du skal stole på at ting ordner seg til det beste. Kjenn livsgleden og vær åpen.

Ting som hindrer deg litt på veien er nok at dine tanker er for mye fokusert på det fruktbare, du vil føde, du vil gi livet næring, du vil være en morsskikkelse. Alt dette bidrar kanskje til at du går glipp av andre ting, husk en graviditet kommer ofte når man minst venter det. Men det er jo en kjensgjerning at hvis man ikke tenker på annet er det vanskelig å få klaff. Tro meg jeg vet av erfaring.

I omgivelsene dine nå får jeg opp valg??? Er det noe du har tenkt å forlate, har du flytteplaner e.l? Kan også hende det er noen fristelser i din nærhet? Jeg er ikke sikker her, men føler at jeg må si at du må legge bånd på deg, ha tro på deg selv og kontrollere dine følelser. Ikke handle overilt på noen måte.

Noe du skal bruke som et godt råd for å komme et stykke videre, er en tvilling, vekt eller vannmann.. Men det kan også bety at du skal vite hva du snakker om i en hvis situasjon, vær åpen og ærlig, men myndig.

Jeg får også opp en reise eller det å forlate noe på utfallet ditt, det virker som om du vil være på jakt etter noe nytt, eller nye utfordringer. Du må kanskje forlate noe trykt og sikkert på din reise, eller du blir nødt til å legge langsiktige planer. Du kommer også til å søke en dypere mening med ting. Kanskje du innser at en syklus er over, du er klar for å starte på noe nytt.

Utdannelse, kurs eller lignende kan også hjelpe for å få tankene over på noe annet en stund.

Dessverre fikk jeg ikke opp noe på økonomi, ei heller bryllup denne gang, men jeg ba om svar på generelt grunnlag da jeg stokket kortene og dette er det jeg får opp. Om det gir mening for deg? Ja det gjenstår å se.

Følte for å trekke et englekort til deg også, ment som et godt råd i din søken på svar..

Budskapet kommer fra Erkeengelen Uriel:Jeg kalles psykolog engelen fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...