Gjest Skrevet 3. desember 2006 #1 Skrevet 3. desember 2006 Noen som ser?? har vært over all julepynten men finner den ikke... hvor er den?? 070875... (er jeg gravid)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. desember 2006 #3 Skrevet 3. desember 2006 Hei:0) Får opp den adventsstaken i ei standard brun pappeske. Det som er litt spesilet er at det ikke er noen sånne typiske juleting rundt, tror den bare er lagt der til sist på en måte? Det er stoff/tøy rundt her. Den ligger helt i kanten på en større pappeske. Mukligens er d duker som ligger rundt her? Får opp graviditet i løpet av desember hos deg? Håper det blir riktig:0) *klem*
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Så bra, så jo det nå etterpå...
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Heisann vennen ) Den lå sammen med julepynt og juletrekulene...glemte den esken ) Er litt spent på om jeg kan være gravid nå..eller om jeg blir det i løpet av noen dager fordi jeg er så rar i kroppen..muligens at det er innbildning også..hadde el i går..merka det gått fordi jeg hadde vondt i magen...så da hoppa vi til køys i natt..hehe...i dag så bobler det i magen min..helt nederst liksom..men mulig jeg håper for mye...??? Har vært svimmel i flere dager... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå