Gå til innhold

IKM 16 desember. Følge hverandre opp?

Anbefalte innlegg

Jeg sa akkurat til min samboer at jeg ikke tror jeg er gravid. Selv om jeg har ømme bryster. Som sagt det har jeg hver måned! Jeg må nok bare ha tålmodighet. Vi må følge hverandre godt opp neste helg! Jeg skal teste på lørdag, fordi da har jeg julebord (må vite om jeg kan drikke eller ikke!)

Fortsetter under...

Jeg skal også på julebord lørdag..Men har ikke lyst å teste før det har gått minst en uke jeg. Mange som tester positivt IKM dagen og får mensen en dag eller to etterpå..Det klarer jeg ikke tror jeg..

når er din ikm da nikoline?? Og jo da... bli med og teste fredag! Ingen vits å teste før...

Jeg har i grunn ingen anelse når ikm er. Håper bare det er denne uka. Sist periode kom tanta 3 uker på overtid! Men dersom den har tenkt å holde seg til skjema denne gangen er ikm idag!!!

Annonse

Har IKM 16 eller 17. Er bare redd for å bli skuffe vs det blir positivt så får jeg mensen noen dager etter..Men ja..kansje jeg blir med da =D Skal si fra..

TRE uker på overtid sier du?? Uten at du var gravid eller? Er det fysisk mulig da..

Er i min 2 pp på har ikke helt kontrollen på EL enda pga at jeg gikk på ppiller i 6 år..Så egentlig min 1pp da jeg først nå har funnet EL med tester..Spennede ja!!

Annonse

Gratulerer Helga79! Er glad på dine vegne. Vet ikke hvor alle ble av, men jeg fikk TR 8.des og falt av lasset først av alle.. Hehe.

Da kommer jo jeg også fortere til neste EL, så jeg prøver å se det positive i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...